کرمان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است/ احداث کمپ‌های گردشگری

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به تمهیدات ویژه برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: کرمان در آمادگی کامل قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به تمهیدات ویژه برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: کرمان در آمادگی کامل قرار دارد.

 

"ابوالقاسم سیف الهی" معاون عمرانی استاندار کرمان

 

به گزارش صدای زرند به نقل از مهر، “ابوالقاسم سیف الهی” معاون عمرانی استاندار کرمان عصر امروز در جلسه شورای اداری کرمان اظهارداشت: استان کرمان یکی از مقاصد گردشگری در کشور است و در سالهای اخیر شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی در استان کرمان هستیم.

 

وی افزود: از مدتها قبل برنامه ریزی های لازم با حضور دستگاههای مرتبط انجام شده است و هم اکنون در سطح آمادگی مطلوبی قرار داریم.

 

وی از احداث کمپ های گردشگری در استان کرمان خبر داد و گفت: شرایط ویژه و مناسبی برای مسافران در کرمان فراهم می شود و فرهنگسرای کوثر کرمان نیز به عنوان ستاد تسهیلات نوروزی در نظر گرفته می شود.

 

معاون استاندار کرمان افزود: هم اکنون ۱۰ کمیته در این ستاد فعالیت دارند و هر دستگاه مرتبط زیر مجموعه یکی از این کمیته ها و با برنامه ریزیهای کاملا هماهنگ است.

 

وی افزود: آغاز فعالیت ستاد سه روز به آغاز سال جدید شروع می شود و تا ۱۳ فروردین ماه ۹۵ ادامه خواهد داشت.

 

سیف الهی گفت: امداد هوایی نیز در استان کرمان در آمادگی بالایی قرار دارد و همه چیز برای تبدیل شدن کرمان به یک میهمان خانه بزرگ فراهم شده است.

 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش و مدارس در زمینه اسکان میهمانان نقش اساسی بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/