شور و هیجان خرید عید در کوهبنان وجود ندارد/ کارگران حقوق نگرفتند

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری و با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار و بسیجی شهر کوهبنان در محل مسجد صاحب الزمان (عج) این شهربرگزار گردید.

امام جمعه کوهبنان گفت: به‌دلیل عدم پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان معادن زغال‌سنگ این شور و هیجان در کوهبنان وجود ندارد که این مهم باید توسط نماینده مردم پیگیری شود.

 

Jafari_02

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، حجت‌الاسلام “عباس جعفری” ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان اظهار داشت: ۱۴ اسفند ماه به فرمان حضرت امام (ره) کمیته امداد تشکیل شد نهاد عام‌المنفعه‌ای که طی سال‌های گذشته خدمات فراوانی را به محرومان جامعه ارائه کرده است.

 

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در جمعه هفته قبل شاهد حضور حماسی مردم ایران در انتخابات بودیم که این مهم با بصیرت انجام شد و مردم ولایتمدار و بسیجی کوهبنان نیز مشارکتی بالای ۸۵ درصدی در انتخابات داشتند لذا منتخبان مردم باید به پاس این حضور  و اعتماد مردم اهمیت بیشتری به آنان بدهند.

 

جعفری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: معظم‌له ضمن تبریک به ملت ایران بر خلق حماسه‌ای دیگر که حیرت و حسرت دشمنان را به‌دنبال داشت بسنده کرده و افزودند، این یک پیروزی بسیار ارزشمند است.

 

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: حل مشکلات روزمره از طریق تصویب قوانین راهگشا و کمک کننده است که نمایندگان منتخب باید در راه رشد کشور در زمینه‌های گوناگون گام‌های مفید و سازنده بردارند و در تعاملات جهانی زمینه عزت و بزرگی کشور را رقم بزنند.

 

وی ادامه داد: اکنون فصل خرید و شور و هیجان قبل از عید است اما به‌دلیل عدم پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان معدن زغال‌سنگ این شور و هیجان در کوهبنان وجود ندارد که این مهم باید توسط نماینده مردم پیگیری شود.

 

امام جمعه کوهبنان گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم به ویژه جوانان کوهبنانی عدم شغل مناسب است که این خود زمینه مهاجرت تعداد زیادی از خانوارهای شهرستان را رقم زده لذا باید تلاش کرد تا زمینه جذب سرمایه‌گذاران فراهم شود.

 

وی تأکید کرد: نمایندگان منتخب همچنین باید به پیشرفت کشور و تولید داخلی توجه ویژه داشته باشند و با صلابت در برابر دشمنان مقاومت کنند و از استقلال کشور دفاع کنند و به پیشرفت همه‌جانبه و درون‌زا اهمیت بدهند.

 

وی افزود: ‌آیت‌الله واعظ طبسی از یاران حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بود که سالیان سال تولیت آستان مقدس امام هشتم را عهده‌دار بود در حالی که مدیریت بسیار بالایی داشت.

 

انتهای پیام/ نامجو کوهبنانی