نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان را اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان را اعلام کرد.

 

neshast-khabari

به گزارش صدای زرند، “حمید ذکاء اسدی” رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در نشست خبری پیرامون انتخابات اظهار داشت: در حوزه انتخابیه کرمان و راور کل آرای ماخوذه ۳۲۸ هزار و ۹۶۸ رای بوده که از این تعداد ۳۰۶ هزار و ۹۳۴ رای صحیح بوده است.

 

وی گفت: محمدرضا پورابراهیمی با ۱۵۷ هزار و ۴۵۰ رای و محمدمهدی زاهدی با ۱۰۸ هزار و ۳۱۶ رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه کرمان و راور شدند.

 

ذکاء اسدی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهربابک نیز کل آرای ماخوذه ۴۵ هزار و ۵۶۶ رای بوده که از این تعداد ۴۴ هزار و ۴۸۱ رای صحیح بوده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: علی اسدی در این حوزه انتخابیه با ۱۶ هزار و ۵۸۶ رای حائز اکثریت آرا شد.

 

وی گفت: در حوزه انتخابیه بم، نرماشیر، فهرج و ریگان نیز کل آرای ماخوذه ۱۴۲ هزار و ۲۸۷ رای بوده که از این تعداد ۱۳۹ هزار و ۴۲۷ رای صحیح است.

 

ذکاء اسدی بیان کرد: حبیب الله نیکزادی پناه با ۷۲ هزار و ۹۸۵ رای در این حوزه بیشترین رای را به دست آورد.

 

وی اظهار کرد: در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه نیز کل آرای ماخوذه ۷۹ هزار و ۱۵۲ رای بوده که از این تعداد ۷۷ هزار و ۵۲۸ رای صحیح بوده است و علی بختیاری با ۲۱ هزار و ۶۳۷ رای حائز اکثریت آرا شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان نیز کل آرای ماخوذه ۸۳ هزار و ۸۵۵ رای بوده که از این تعداد ۷۹ هزار و ۵۸۹ رای، صحیح است و حسین امیری خانمکانی با ۳۵ هزار و ۶۹۱ رای حائز اکثریت آرا شد.

 

وی بیان کرد: در حوزه سیرجان و بردسیر کل آرای ماخوذه ۱۵۳ هزار و ۳۵۶ رای بوده که از این تعداد ۱۴۴ هزار و ۷۰۱ رای صحیح بوده است و بر این اساس شهباز حسن پور با ۵۴ هزار و ۹۷۰ رای حائز اکثریت آرا شد.

 

ذکاء اسدی گفت: در حوزه رفسنجان و انار نیز از ۱۴۶ هزار و ۵۱۱ رای ماخوذه تعداد ۱۳۸ هزار و ۱۴۵ رای صحیح بوده و احمد انارکی محمدی با ۵۶ هزار و ۴۶۴ رای حائز بیشترین آرا شده است.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد نیز  از مجموع آرا ۱۵۵ هزار و ۹۷۹ رای، ۱۵۲ هزار و ۶۲۸ رای  صحیح بوده است.

 

وی ادامه داد: در این حوزه انتخابیه یحیی کمالی پور با ۷۱ هزار و ۷۳۹ رای حائز بیشترین آرا شده است.

 

وی تاکید کرد: در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب نیز از مجموع ۱۷۰ هزار و ۵۴۸ رای، ۱۶۷ هزار و ۱۱۰ رای صحیح بوده است.

 

معاون استاندار کرمان بیان کرد: در این حوزه انتخابیه نیز احمد حمزه با ۷۹ هزار و ۲۴۳ رای حائز اکثریت آرا شد.

 

انتهای پیام/