آغاز شمارش معکوس انتخابات/ سرانگشت کریمان رنگ انتخاب می گیرد

درواپسین ساعت مانده به برگزاری انتخابات هفتم اسفندشوری وصف ناپذیر کرمان رافراگرفته ودومیلیون و۳۸هزار و۸۷۸نفر واجد شرایط رای دادن این دیاربا سرانگشت خود حماسه ای بزرگ را خلق خواهند کرد.

درواپسین ساعت مانده به برگزاری انتخابات هفتم اسفندشوری وصف ناپذیر کرمان رافراگرفته ودومیلیون و۳۸هزار و۸۷۸نفر واجد شرایط رای دادن این دیاربا سرانگشت خود حماسه ای بزرگ را خلق خواهند کرد.

 

raee

 

به گزارش صدای زرند، زمان تبلیغات قانونی کاندیداها از ساعتی پیش به اتمام رسیده و اکنون این مردم هستند که باید در چند ساعت باقی مانده دست به انتخابی سرنوشت ساز بزنند. شور و شوق انتخاباتی در کرمان موج می زند و این روزها به داغ ترین بحث روز تبدیل شده است.

 

با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات گمانه زنی ها در خصوص پیروزی کاندیداها شدت گرفته و همگان با شور و هیجان از این رخداد ملی سخن می گویند.

 

مسئولان نیز این روزها در تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند به بهترین شکل ممکن در سایه امنیت هستند. به گونه ای که ۱۱ هزار و ۷۸۶ نفر از مدت ها پیش آموزش های لازم برای تامین امنیت انتخابات در دو هزار و ۱۶۴ شعبه اخذ رای را بر عهده دارند.

 

 

مشارکت ۳۳ هزار نفری برای برگزاری انتخابات در استان کرمان

 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در گفتگو با مهر از همکاری بیش از ۳۳ هزار نفر در استان کرمان برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: دو هزار و ۱۶۴ شعبه اخذ رای شامل هزار و ۲۵۸ شعبه ثابت و ۹۰۶ شعبه سیار برای انتخابات پیش روی در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه متولدین هفتم اسفند ۱۳۷۶ و ماقبل آن می توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: از مجموع دو میلیون و ۳۸ هزار و ۸۷۸ نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان ۱۲۰ هزار و ۱۷۳ نفر رای اولی هستند.

 

ذکااسدی با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات قانونمند و سالم در کرمان وجود دارد، افزود: تدارکات و ملزومات مربوط به انتخابات شامل تعرفه ها و صندوق های اخذ رای و سایر دستگاه های الکترونیکی در اختیار حوزه های اصلی و فرعی قرار گرفته است.

 

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت ارائه کد رای ملی در زمان رای گیری، افراد حتما در هنگام حضور در شعب اخذ رای کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خواستار حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای شد و افزود: حضور گسترده در انتخابات دشمنان را ناامید و نظام را بیمه می کند.

 

 

 

حضور حدود ۹۰ هزار واجد شرایط رای دادن در حوزه زرند و کوهبنان

 

فرماندار زرند نیز در گفتگو با صدای زرند با اشاره به اینکه تعرفه های اخذ رای متناسب با میزان نیاز در اختیار فرمانداری زرند قرار گرفته است، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان حدود ۹۰ هزار واجد شرایط رای دادن هستند.

 

وی با اشاره به استقرار ۱۴۰ شعبه اخذ رای در این حوزه تصریح کرد: ۲ هزار نفر در حوزه زرند و کوهبنان در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

 

خنجری با دعوت از مردم زرند برای حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه تصریح کرد: مردم نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و جایگاهی تاثیرگذار دارند و همواره نیز با حضور در صحنه های مختلف حمایت و وفاداری خود به نظام را نشان داده اند.

 

فرماندار زرند یادآور شد: امیدواریم فردا شاهد خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم باشیم.

 

 

 

دو هزار و ۳۵۷ بازرس و سربازرس بر برگزاری انتخابات نظارت دارند

 

رئیس هیئت بازرسی استان کرمان نیز در گفتگو با مهر از فعالیت دو هزار و ۳۵۷ بازرس ثابت و سربازرس در استان کرمان در زمینه انتخابات خبر داد و اظهار کرد: آموزش های لازم به این افراد ارائه شده است.

 

محمدرضا فتوت از تشکیل هیئت های بازرسی در ۲۳ شهرستان تابعه استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: برای هر یک از حوزه ها یک بازرس ثابت و برای هر ۲۰ حوزه یک سربازرس در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات است و مردم مانند همیشه با حضور حداکثری در این صحنه بار دیگر به دشمنان و جهانیان ثابت کنند که حامی انقلاب، نظام، ولایت و خون شهدا هستند.

 

 

نیروی انتظامی با تمام توان امنیت انتخابات را تامین می کند

 

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه ۱۱ هزار و ۷۸۶ نفر وظیفه تامین امنیت انتخابات در این استان را بر عهده دارند، اظهار کرد: آموزش های تخصصی لازم در این خصوص به افراد ارائه شده است.

 

سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اینک نیروی انتظامی تمام توان خود را برای تامین امنیت انتخابات بکار گرفته است، افزود: نیروهای تامین امنیت انتخابات متناسب با جغرافیای هر یک از شعب در هر یک از دو هزار و ۱۶۴ هزار شعبه اخذ رای استان کرمان حضور خواهند داشت.

 

وی نیز با تاکید بر لزوم حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم انتخاباتی باشکوه را در کمال امنیت و سلامت رقم بزنیم.

 

 

گزارش هشت مورد تخلفات انتخاباتی

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استان کرمان نیز گفت: تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راس ساعت هشت صبح امروز به پایان رسید و کاندیداها از این زمان دیگر حق فعالیت های تبلیغاتی را ندارند و چنانچه موردی مشاهده شود حتما برخورد خواهد شد.

 

علیار اسکندری نسب عنوان کرد: تاکنون حدود هشت مورد تخلفات انتخاباتی در سراسر استان از طریق ستادهای انتخابات استان به کمیته های پیشگیری از تخلفات انتخاباتی گزارش شده است.

 

وی قانون را معیار عمل دانست و ادامه داد: این موارد برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شده است.

 

حضور در انتخابات وظیفه ملی هر فرد است و حتی یک رای نیز می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. بستر حضور حداکثری در انتخابات در جای جای میهن اسلامی فراهم شده و اکنون این نوبت ماست که با انگشت اشاره خود دشمن را عقب رانده و با انتخاب نمایندگانی اصلح آینده ای مطمئن و روشن را برای کشور رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/