نصب بنر تبلیغاتی کاندیدها فقط جلوی ستادها با سایز ۱۵متر مربع مجاز است

خنجری فرماندار زرند در نشست هیئت بازرسی و مسئولین ستادهای تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از همکاری خوب ستادهای داوطلبان گفت: خوشبختانه همکاری و همدلی خوب نمایندگان و داوطلبان با فرمانداری زرند تا این لحظه بسیار مؤثر بوده است.

خنجری فرماندار زرند گفت: نصب بنر تبلیغاتی کاندیدها فقط جلوی ستادها با سایز ۱۵متر مربع مجاز است.

 

NESHAST-BAZRESI

به گزارش صدای زرند به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در نشست هیئت بازرسی و مسئولین ستادهای تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از همکاری خوب ستادهای داوطلبان گفت: خوشبختانه همکاری و همدلی خوب نمایندگان و داوطلبان با فرمانداری زرند تا این لحظه بسیار مؤثر بوده است.

 

 فرماندار زرند افزود: همه مردم و مسئولین و داوطلبان ملزم به رعایت قانون می باشند و بی قانونی و تخلف از سوی هیچ کس پذیرفتنی نیست.

 

وی از نمایندگان کاندیداها خواست تا از نصب پلاکاردها و بنرهای خارج از قانون جدا خودداری نمایند و تأکید کرد: با توجه به اینکه قانون گذار اصولا تعریف جامعی از بنر و پارچه و ابعاد آن ذکر ننموده است، لذا ستادها ملزم به استفاده از یک بنر می باشند که در جلوی ستادهای خواهران و برادران نصب شود و این بنرها از ۱۵ مترمربع نباید تجاوز کند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: نصب بنر به جز جلوی ستاد کاندیداها، در هر جای دیگری خلاف می باشد و در صورت مشاهده جمع آوری خواهند شد.

 

خنجری تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که نصب بنر ایجاد می کند، مزاحمت های ترافیکی می باشد، لذا درخواست ما از مسئولین ستادها این است که با توجه به روزهای پایانی سال مسائل ترافیکی و سد معبر ها را در نظر بگیرند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند افزود: هر گونه مشکلی که از سوی افراد در ستادها به وجود آید شخص داوطلب شخصا جوابگو می باشد.

 

وی به ایجاد مزاحمت های صوتی نیز اشاره کرد و گفت: طبق قانون استفاده از هرگونه سیستم صوتی در خارج از ستاد های انتخاباتی و ایجاد مزاحمت های صوتی خلاف قانون می باشد و با ستادهای متخلف برخورد خواهد شد.

 

وی در پایان از همه مسئولین ستادها و کاندیداها خواست تا با فراهم کردن امکانات لازم حضور حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم نمایند.

 

انتهای پیام/