پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است

جشن روز پرستار با حضور صادق زاده معاون فرماندار زرند و پرستاران بیمارستان های امام علی (ع) و سینا زرند در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

صادق زاده معاون فرماندار زرند گفت: پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی است و پرستار متعهد باید با صبر و حوصله، تحمل هر نوع ناملایمات برای انجام خدمتش بنماید.

sadeghzadeh

 

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” معاون فرماندار زرند با حضور در جشن پرستاران بیمارستان های امام علی (ع) و سینا این شهرستان، این قشر زحمت کش را به عنوان اسوه های مقاومت و ایثار نام برد، و افزود: شغل و فعالیت پرستاری همانند یک پزشک و متخصص می باشد و نباید آن را دست کم گرفت.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند افزود: پرستاران در حفظ سلامت و بازگشت سلامت و امید دادن به بیماران نقش مهم و اساسی دارند.

 

صادق زاده به روایتی از پیامبر اعظم اشاره کرد و گفت: پیامبر مهربانی و رحمت در حدیثی می فرماید: هر کس در برآوردن نیاز بیمارى بکوشد، خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد، از زیر بار گناه خویش بیرون مى‏رود، به‏سان آن روز که از مادر، زاده شده است.

 

وی ضمن تبریک روز پرستار به همه سختکوشان عرصه خدمت دهی به بیماران تصریح کرد: روز پرستار بهانه ایست برای پاسداشت مقام افرادی که خالصانه و با نیت های پاک به بیماران خدمت می دهند.

 

معاون فرماندار زرند تصریح کرد: پرستاری وظیفه سنگین و ارزشمندی بوده و پرستار متعهد باید با صبر و حوصله، تحمل هر نوع ناملایمات برای انجام خدمتش بنماید.

 

انتهای پیام/