با شعار «فرزند ایران، رای اول تهران» و پشتوانه «کمپین مجلس مستقل آینده» مدل برتر و برند انتخاباتی در این دوره هستم

علیرضا سعیدآبادی گفت: پیش بینی می شد که با توجه به این که خانه احزاب به تازگی فعال گردیده و برای تحول آفرینی به کار کارشناسی و زمان بیشتری نیاز دارد، از این رو، نتیجه آن به این دوره از انتخابات نخواهد رسید. بنابراین، خلا ناشی از این فرصت طلایی را کمپین های مستقل ارزشی با حضور کاندیداهای جامع الاطراف و قوی تر به خوبی از طریق شبکه های اجتماعی می توانند پر کنند.

علیرضا سعیدآبادی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: با شعار ” فرزند ایران، رای اول تهران” و پشتوانه “کمپین سراسری مجلس مستقل آینده” و به اتکای دانش و تجربه بین بخشی در ده حوزه موثر کاری، مدل برتر و برند انتخاباتی در این دوره هستم.

 

SaidAbbadi12به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، این کاندیدای تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود:نقش شبکه های اجتماعی و کمپین های مستقل ارزشی از جمله فرهنگیان، بانوان، محیط زیست، میراث فرهنگی، ایثارگران، فعالان رسانه، جوانان، ورزشکاران، دانشگاهیان و بازنشستگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بویژه در حوزه انتخابیه تهران بیشتر از احزاب رسمی نباشد کمتر نیست. این که گروه های سیاسی به مسائل تخصصی و صنفی در این انتخابات کمتر پرداخته اند به دلیل این است که تحزب در ایران با زمان حرکت نکرده و بومی نشده و به کارکردهای تخصصی و صنفی در شرایط نوظهور و متحول شونده معاصر کمتر توجه کرده است.

 

این فعال رسانه های مرکز و محلی سراسر کشور و طراح کمپین سراسری مجلس مستقل آینده و مبتکر تاسیس اولین خبرگزاری رسانه های محلی ایران که در این سال های اخیر چهره شناخته شده ای در تمامی نواحی و مناطق ایران اسلامی و در این روزها آشنا و یاردیرین شهرستانی های مقیم مرکز و هم استانی های تهرانی بشمار می رود تاکید کرد: شرایط پیش آمده برای گروه های مستقل ارزشی پیش گفته، نه تنها بد نیست بلکه فرصت محسوب می شود و به شرط حمایت از کاندیداهای جامع الاطراف و قوی تر که علاوه بر علائق تخصصی دارای عمق فکری بالا و تجارب بین بخشی خوبی باشند و روند قانونگذاری و محدودیت ها و ظرفیت های آن را بشناسند در مجلس آینده از سهم بهتری برخوردار خواهند شد.

 

وی با اشاره به استقبال نواحی و مناطق سراسر کشور از ایده تاسیس اولین خبرگزاری رسانه های محلی ایران با هدف افزایش پیوندهای فرهنگی و اجتماعی بین مردم پایتخت و نواحی و مناطق مادری و هم گرایی فزاینده و وحدت ملی و ظرفیت سازی حداکثری از سرمایه های انسانی مرکز و با تاکید بر نقش بالای قدرت نرم در محاسبات و برنامه ریزی های ملی خاطر نشان کرد: من معتقدم برای پیگیری مطالبات تخصصی و صنفی، کسانی کاندیداهای برتر حوزه های مختلف هستند که دارای ظرفیت های مناسب فکری، قدرت بالای جذب و هدایت افکار عمومی، تجربه های موثر فرهنگی و بین بخشی برای طراحی طرح ها و بررسی لوایح. توان ارتباطی فوق العاده با تمامی رسانه های مرکز و محلی سراسر کشور برای تبیین افکار و برنامه های خرد و کلان خویش باشند.

 

علیرضا سعیدآبادی فراگیر شدن کمپین های ارزشی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله کمپین مجلس مستقل آینده در نواحی و مناطق مختلف را به عنوان یک برند انتخاباتی یکی از پیامدهای وضعیت خاص احزاب در شرایط موجود کشور دانست و گفت: پیش بینی می شد که با توجه به این که خانه احزاب به تازگی فعال گردیده و برای تحول آفرینی به کار کارشناسی و زمان بیشتری نیاز دارد، از این رو، نتیجه آن به این دوره از انتخابات نخواهد رسید. بنابراین، خلا ناشی از این فرصت طلایی را کمپین های مستقل ارزشی با حضور کاندیداهای جامع الاطراف و قوی تر به خوبی از طریق شبکه های اجتماعی می توانند پر کنند.

 

علیرضا سعیدآبادی؛ ایثارگر دفاع مقدس و رتبه اول دانشگاه شهید بهشتی در مقطع کارشناسی ارشد روابط بین الملل که پس از تجربه های متعدد در حوزه صنعت و ستاد مرکزی وزارتخانه های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های اخیر در امور پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت می کند تاکید کرد: جامع نگری و تفکر بین بخشی در روند بررسی لوایح دولت و طرح های ارایه شده از سوی مجلس شورای اسلامی به انسان های جامع الاطراف و قوی تری نیاز دارد و اقشار مختلف جامعه می توانند با معرفی چنین کسانی که تجربه مستقیم از کاستی های بین بخشی دارند مردم را به سوی آن ها فراخوانده و با به حداکثر رساندن تعداد چنین نماینده هایی در کمیسیون ها و فراکسیون های مربوطه به برطرف سازی نواقص و خلاء های قانونی،  اجرای دقیق تر آن ها و نظارت های مناسب تر بپردازند.

 

علیرضا سعیدآبادی، در پایان این گفتگو  با توجه به جایگاه کلان مجلس شورای اسلامی و اهمیت راهبردی هر یک از کرسی های آن و ارزیابی مستند خود از نقش اول شبکه های اجتماعی و کمپین های مستقل ارزشی در انتخابات آینده گفت: اسامی بسیاری از کاندیدای های برگزیده و مطرح این دوره از دل رسانه ها، شبکه های مجازی و اجتماعی و کمپین های مستقل ارزشی بیرون می آید و معتقدم مردم با انتخاب کسانی که توانایی جذب و هدایت افکار عمومی را دارند و می توانند اولویت ها را خوب شناسایی کنند و توان تبدیل فکر به برنامه را یافته اند و سهم هر حوزه تخصصی و صنفی را با شناخت کامل از سایر حوزه ها تعیین و پیگیری می کنند و در یک عبارت نماینده-کارشناس هستند در انتخابات دهم با رای بالای خود، پربارترین و درخشان ترین مجلس شورای اسلامی در دهه های اخیر را تشکیل خواهند داد.

 

انتهای پیام/