کاندیداهای اصولگرایان در حوزه‌های باقیمانده تا چهارشنبه اعلام خواهد شد

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان گفت: کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در سه حوزه باقیمانده تا چهارشنبه هفته جاری اعلام خواهند شد.

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان گفت: کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در سه حوزه باقیمانده تا چهارشنبه هفته جاری اعلام خواهند شد.

 

teklozadeh_

 

به گزارش صدای زرند، “محمد تکلوزاده” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعددی که با شورای اصولگرایان به وجود آمد در شش حوزه انتخابی کاندیداها قطعی و اعلام شدند.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه بافت، ارزوئیه و رابر حمدالله منظری توکلی ، در حوزه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر حجت الاسلام موسی عضنفرآبادی ، در حوزه زرند و کوهبنان  حسن رحمانی ، در حوزه کرمان و راور آقایان محمدمهدی زاهدی  و محمدرضا پورابراهیمی و در حوزه انتخابیه شهرستان شهربابک حسین فتاحی به صورت قطعی و اعلام شدند.

 

تکلوزاده تصریح کرد: کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در سه حوزه باقیمانده سیرجان و بردسیر، جیرفت و عنبرآباد و همچنین حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و فاریاب نیز تا چهارشنبه هفته جاری اعلام خواهند شد.

 

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان در ادامه درباره حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه نیز بیان کرد: حضور مردم در انتخابات سال جاری را پرنگ  می دانم، زیرا هیچگاه مردم نسبت به انتخابات بی تفاوت نبوده اند و علی رغم اینکه استکبار همواره در نزدیکی انتخابات یاس و ناامیدی را در دل مردم ایجاد می کرد، اما مردم همواره حضورشان در صحنه‌های حساس نظام پرنگ بود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است مردم در انتخابات پیش رو، با بصیرت و آگاهی نماینده خود را انتخاب و جلوی نفوذ استکباریان به نامزدها را بگیرند.

 

انتهای پیام/