معادن از ظرفیت‌های گردشگری کوهبنان است/ در حال رفع مشکلات صنعت ذغال هستیم

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال رفع مشکلات صنعت ذغال که در اثر رکود دچار مشکل شده بود، هستیم.

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی گفت: معادن و میراث فرهنگی از ظرفیت‌های گردشگری کوهبنان هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

 

Dr.Amiri

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، دکتر “حسین امیری” ظهر امروز شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۹۴ طی سفر استاندار به شهرستان‌ کوهبنان در جلسه شورای اداری این شهرستان، با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: پروژه های متعددی امروز با حضور استاندار کرمان افتتاح شد و خوشحال هستیم که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فضای جدیدی در استان کرمان ایجاد شده است.

 

وی افزود: درایت رهبری، تدبیر، تخصص و دیپلماسی قوی دولت و مقاومت مردم موجب به سرانجام رسیدن برجام شد و امروز در فضای خوبی قرار گرفته‌ایم.

 

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رزم‌حسینی استانداری میدانی است و در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کند؛ وی برای چهارمین بار به کوهبنان آمده و پیگیری‌هایی را برای رفع مشکلات مردم انجام داده است.

 

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته جلسات زیادی با حضور استاندار کرمان در حضور وزیر برای رفع مشکلات ذغال‌سنگ برگزار شد و در حال رفع مشکلات صنعت ذغال که در اثر رکود دچار مشکل شده بود، هستیم.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال باید زیرساخت‌های شهرک صنعتی کوهبنان آماده شود؛ معادن و میراث فرهنگی از ظرفیت‌های گردشگری کوهبنان هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

 

وی گفت: خواستار توسعه زیرساخت‌ها، راه‌اندازی اداراتی مانند اداره ثبت، ارتقای ادارات موجود و اختصاص اعتبارات مورد نیاز در شهرستان کوهبنان هستیم.

 

انتهای پیام/