دانشگاه آزاد اسلامی زرند یکی از پایه‌های اصلی رشد و توسعه منطقه است

مهندس احمد محمدی شهردار زرند به همراه معاونان و مدیران خود در بازدید از بخش‌های مختلف اداری، رفاهی، آموزشی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند، از نزدیک در جریان توسعه و پیشرفت‌های به دست آمده در این دانشگاه قرار گرفت.

شهردار زرند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند و وسعت فضای سبز این دانشگاه خدمات زیادی به شهرستان زرند ارائه کرده است.

 

mohamadi-shahrdar

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند به همراه معاونان و مدیران خود در بازدید از بخش‌های مختلف اداری، رفاهی، آموزشی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند، از نزدیک در جریان توسعه و پیشرفت‌های به دست آمده در این دانشگاه قرار گرفت.

 

شهردار زرند، گفت: در حالی‌که بارها در مناسبت‌های مختلف در این دانشگاه حضور پیدا کرده بودم اما هیچ‌گاه وسعت و توانمندی این مجموعه عظیم دانشگاهی را درک نکرده بودم.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زرند و وسعت فضای سبز این دانشگاه خدمات زیادی به شهرستان زرند ارائه کرده است، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی زرند و واقع شدن این شهرستان در یک منطقه کویری و از آنجا که مجموعه شهرداری با ایجاد و نگهداری فضای سبز سروکار دارد به راحتی درک می‌کنم که چه تلاش مجاهدت گونه‌ای انجام گرفته است تا این حجم وسیع، زیبا و متنوع در این دانشگاه ایجاد و نگهداری شود.

 

محمدی درباره امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند، گفت: تجهیزات ورزشی دانشگاه و تمرکز این تجهیزات بی‌نظیرترین مجموعه ورزشی شهرستان را ایجاد کرده است تا امکان استفاده از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت رشته‌های ورزشی شهرستان را نیز فراهم آورد.

 

وی تاکید کرد که دانشگاه در همه زمینه‌ها یاری‌ کننده مجموعه شهرستان زرند بوده و خواهد بود و بی‌گمان هر زرندی نیز باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را داشته باشد.

 

شهردار زرند با بیان اینکه مدیران اجرایی شهرستان باید نگاه ویژه‌ای به این واحد دانشگاهی داشته باشند، ادامه داد: از آنجایی که آموزش پایه توسعه و پیشرفت هر جامعه انسانی است، این دانشگاه توانسته است با جذب ۴۵ عضو هیئت علمی متعهد و کارآمد به همراه کتابخانه مجهز، کتابخانه آفلاین، مرکز اینترنت مجهز، تالیفات بی‌شمار اعضاء هیئت علمی، انجام پژوهش‌های کاربردی، برگزاری سمینارهای علمی و همچنین آمار سرانه استاد به دانشجو، سرانه کتاب به دانشجو، مجله‌های علمی و پژوهشی که در سطح ملی نامی برای خود دست و پا کرده است، می‌تواند یکی از پایه‌های اصلی و مهم رشد و توسعه این منطقه در استان کرمان باشد.

 

وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس دانشگاه و همکارانش در این واحد، خاطرنشان کرد: بدون شک شهرداری از همه توان و امکانات خود برای رفع موانع و مشکلات موجود در برقراری همکاری و ایجاد تعامل بین این دو دستگاه استفاده کرده و ما برای پیشبرد اهداف‌مان در حوزه مدیریت شهری قطعا از این ظرفیت و از امکانات بسیار خوب و آزمایشگاه‌های مجهز این دانشگاه استفاده بیشتر و بهتری خواهیم کرد.

 

bazdid-shahrdar-daneshkae-azad-(1)

bazdid-shahrdar-daneshkae-azad-(2)

bazdid-shahrdar-daneshkae-azad-(3)

 

انتهای پیام/