تلاش روحانیت در شرایط سخت باور دینی مردم را پروراند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جمع روحانیون شهرستان زرند،حوزه و روحانیت را عامل پرورش باورهای دینی و ایمان مردم در شرایط دشوار عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جمع روحانیون شهرستان زرند،حوزه و روحانیت را عامل پرورش باورهای دینی و ایمان مردم در شرایط دشوار عنوان کرد.

 

Soltani57564523142_df5

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت‌الاسلام “اکبر سلطانی” رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در جمع روحانیون شهرستان زرند، بیان داشت: روحانیت، عنصر اصلی مولّد فرهنگ در کشور ما بوده است. ارزشها و هنجارها، عمدتا از طریق روحانیت به جامعه تزریق گردیده و جزو فرهنگ عامّه مردم درآمده و گفتار و کردار این قشر معتمد دینی، همواره در طول تاریخ، حجت شرعی و مقبول افراد جامعه بوده است.

 

حجت‌الاسلام سلطانی افزود: روحانیت شیعه در طول تاریخ، همواره به حراست از منابع و متون دینی پرداخته است.

 

اکبر سلطانی خاطرنشان کرد: روحانیت انقلابی نیز در جایگاه متولیان اصلی فرهنگی دینی، همواره در گفتار و نوشتار خود به تعمیق و گسترش مبانی دینی و فرهنگ غنی اسلام در سطح جامعه پرداخته اند. در این راستا، اگر چه نقصها و کاستیهایی هم داشتند؛ اما گامهای بلندی نیز برداشتند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند تاکید کرد: حوزه و روحانیت توانستند بذر ایمان را در دلها بکارند و باور دینی را در جانها، بپرورانند ورایت دین را در این مرز و بوم برافرازند. این تلاش غالبا در شرایط سخت و به دور از رفاه و آسایش رقم خورد.

 

وی در پایان گفت: لذا انتظار می رود در مسیر مقدس سربازی امام زمان(عج) از مشکلات نهراسم،دلسر نشویم و با ایمان و اخلاص در اهداف به تعالی و گسترش فرهنگ به حق الهی بپردازیم.

 

انتهای پیام/