نوسازی تجهیزات و سرمایه‌گذاری در معادن کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: باید با نوسازی تجهیزات و سرمایه‌گذاری بیشتر در معادن شهرستان زمینه جذب نیروی جدید فراهم شود.

مهدلو فرماندار کوهبنان گفت: باید با نوسازی تجهیزات و سرمایه‌گذاری بیشتر در معادن شهرستان زمینه جذب نیروی جدید فراهم شود.

 

مهدلو فرماندار کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، محمدرضا مهدلو پیش از ظهر دیروز در یازدهمین کمیسیون کارگری این شهرستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: کارگران در جبهه اقتصاد نقش مهمی در تولید و صادرات کشور دارند و کارگران معادن زغال‌سنگ نیز که در اعماق درونی زمین سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهند چرخ کارخانه‌های فولاد کشور را به گردش در می‌آورند.

 

وی تاکید کرد: باید با نوسازی تجهیزات و سرمایه‌گذاری بیشتر در معادن زمینه جذب نیروی جدید فراهم شود که این مهم خود می‌تواند در رفع مشکل بیکاری و پویایی اقتصاد منطقه موثر واقع شود البته باید تلاش شود بازار فروش زغال را تحت هیچ شرایطی از دست ندهیم.

 

فرماندار کوهبنان افزود: با توجه به وجود شرایط خاص معادن می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مطرح شود و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در معادن اقدام کند که هم شور و نشاطی در کارگران ایجاد شود و هم استرس و فشار روانی در قشر کارگر کاهش یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید با استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود در معادن هزینه‌های جاری را کاهش دهیم هم پیمانکار و هم کارگر معادن را از خود بدانند و با تحمل برخی از مشکلات موجود سعی کنند که از تعطیلی برخی معادن جلوگیری شود.

 

مهدلو یادآور شد: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور و …. نقش مهمی را ایفا کردند و در سال جاری با حضور گسترده خود در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های بلند حضرت امام و شهیدان، ولایت و رهبری ثابت می‌کنند.

 

به گزارش صدای زرند، در این جلسه حاضران خواستار پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در معادن، برنامه‌ریزی افزایش تولید زغال، همکاری بیشتر مسئولان معادن با شرکت‌های فرآوری زغال منطقه شدند.

 

انتهای پیام/ نامجو کوهبنانی