تخریب نماینده مردم زرند و کوهبنان از دو سال قبل آغاز شده است/ تخریب‌ها نشان دهنده موضع گیری ضعیف تخریب کنندگان است

یک فعال سیاسی شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: بعضی از رقیبان جناب آقای دکتر امیری نماینده فعلی زرند از حدود دوسال قبل تخریب علیه راشروع کردند.

یک فعال سیاسی شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: بعضی از رقیبان جناب آقای دکتر امیری نماینده فعلی زرند از حدود دوسال قبل تخریب علیه راشروع کردند.

Mehdi-Borhaninejad10101

به گزارش صدای زرند، مهدی برهانی‌نژاد در گفت‌وگو با گفتارنو با بیان اینکه از ۲۲ کاندیدا ثبت نام شده پنج کاندیدا منتظر نظر نهایی شورای محترم نگهبان هستند که متاسفانه  هر ۵ کاندیدا اصلاح طلب می‌باشند، تصریح کرد: امید است تمامی دوستان به صحنه رقابت باز گردند چون رد صلاحیت فعلی در شهرستان زرند و کوهبنان باعث تمرکز اصولگرایان می‌شود و ما به زودی شاهد ائتلاف چهره‌های اصلی اصول گرایان خواهیم بود.

 

وی با اشاره به تخریب‌ نماینده مردم زرند و کوهبنان اذعان داشت: اول اینکه به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند و این اتفاق یعنی ما توسعه را دیدیم و نشان دهنده موضع گیری ضعیف تخریب کنندگان است.

 

 

برهانی‌نژاد با بیان اینکه تخریب زمان خاصی دارد، ادامه داد: بعضی افراد از حدود دوسال قبل این کار راشروع کردند و در شش ماه اخیر به اوج رساندند اما باتوجه به زمان نامناسب تخریب امکان پاسخگویی را برای ما فراهم نمودند و اگر با این حجم تخریب در ایام نزدیک به انتخابات روبرو می شدیم پاسخگویی سخت تر بود لذا تخریب زود هنگام ما را به نتیجه مطلوب نزدیک تر کرده است.

 

وی در پایان تاکید کرد: مطمئن هستیم تجربه تلخ شهرستان رفسنجان تکرار نخواهد شد و روند توسعه شهرستان‌های  زرند و کوهبنان در سایه امید و آرامش و رونق اقتصادی ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/