جوابیه به درددل شهروند زرندی

سید رسول تهامی – عضو شورای اسلامی شهر زرند: بنده با خدای خود عهد بستم اگه کاری بتوانم برای رفع مشکلات مردم عزیز و فهیم شهرم انجام دهم باعث افتخار و اگه نتوانم حداقل به مردم خیانت نکنم. با توکل بخدا و دعای شما سروران معظم.

Javabiehبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، پیام منتشر شده در فضای مجازی شهرستان زرند از «سید رسول تهامی» عضو شورای شهر زرند در مورد درددل منتشر شده در صدای زرند به شرح زیر می باشد.

              

با عرض سلام.

              

حقیر در جواب بزرگواری که در صدای زرند مطلبی راجع به من گفته بودن و خیلی کم لطفی کردن عارضم که در ایام تبلیغات شوراها اصلاً در شهرک فرهنگیان برا تبلیغ نرفتم چه برسه قول آسفالت داده باشم.

 

یکسال عضو شورا بودم که به اتفاق چند تن از دوستان شهرداری و فرمانداری در مسجد شهرک حضور پیدا کردیم و مواردی از جمله جدول گذاری و آسفالت و  جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و تسطیح  و  آماده کردن محل ساخت مسجد مطرح شد که با توجه به وضعیت اسفناک قیر فقط قول دادیم در جدول گذاری و جمع آوری مصالح ساختمانی و آبیاری فضای سبز و تسطیح جای مسجد کمک کنیم که کارهایی در حد توان انجام دادیم. هرچه فکر می کنم قبل از اینکه رای بیاورم و عضو شورا بشم قول آسفالت ندادم.

 

بنده با خدای خود عهد بستم اگه کاری بتوانم برای رفع مشکلات مردم عزیز و فهیم شهرم انجام دهم باعث افتخار و اگه نتوانم حداقل به مردم خیانت نکنم. با توکل بخدا و دعای شما سروران معظم.

 

در ضمن منزل مسکونی که داشتم تقریباً  هشت ماه قبل از اینکه انتخابات شوراها برگزار بشه بعلت مشکلات مالی فروخته بودم. که تاریخ در قولنامه مشخص است. خواهشاً تا زمانیکه از چیزی اطلاع درست ندارید مطرح نکنید چون حق الناس محسوب میشه و شب اول قبر مشکل ساز میشه. خدا رحم کنه برای اون دنیا.

 

البته برای من وجدان خودم و رضایت پروردگارم مهم است و بس. وگرنه آبرو بردن کسی خیلی راحته!

 

حقیر ۲۷ سال در آموزش و پرورش مشغول انجام وظیفه ام و کارنامه گذشته ام کاملاً روشنه و در شورای شهر هم خواهشاً از همه بخصوص از پرسنل خدوم و زحمتکش و گمنام و بی ادعای شهرداری سوال کنید کاملا اخلاق و برخورد حقیر را شاهد بودن و هستن. هیچ موقع وعده و حرف بی ربط نزده و نخواهم زد.

 

انشاءالله
امضا // سید رسول تهامی – عضو شورای اسلامی شهر زرند