فوتبال کوهبنان به یک خانه تکانی اساسی نیازمند است

مهندس محسنی، رییس هیات ورزشی کوهبنان گفت: متاسفانه در حوزه ی فوتبال رضایت نسبی حاصل نشده است و فوتبال کوهبنان به یک خانه تکانی اساسی نیازمند است.

Mohseni_Kouhbanan_65456dfx6632dنشست علمی – تخصصی داوران و مربیان فوتبال شهرستان کوهبنان به مناسبت دهه ی مبارک فجر (هیات فوتبال شهرستان کوهبنان) با حضور حداکثری ورزشکاران و پیشکسوتان در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، در اولین روز بهمن ماه، ویژه برنامه های اداره ی ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان با ساماندهی هیات فوتبال و برنامه ریزی های مربوطه، کلیدخورد.

 

یاسر محسنی شهردار کوهبنان و رییس هیات ورزشی شهرستان در این نشست بیان داشت: شهرستان کوهبنان همان گونه که از نام پرمسمایش نمایان است بر بام فرهنگی استان نشسته است و این ظرفیت و پتانسیل را دارد که عنوان بام ورزشی استان نیز از آن خود کند؛ این امر محقق نمی گردد مگر اینکه بر توانایی جوانان و ظرفیت های شهرستان یقین و ایمان داشته باشیم.

 

وی ضمن پرداختن به حوزه ی فوتبال بیان داشت: فوتبال جدای از یک ورزش اکنون به یک صنعت تبدیل شده است، یک معیار که  مانور و سرمایه گذاری های کلانی را از آن خود کرده است. در حوزه ی فوتبال می توان نهایت استفاده را از نیروی جوان برد البته مشروط به اینکه همه ی دلسوزان پای کار باشند و در این حوزه عملاً فعالیت کنند.

 

محسنی بیان داشت: در بحث مدیریت شهری اعتقاد ما بر این بوده که باید یک اتفاق رخ دهد به طوری که تک تک شهروندان اتفاق را احساس کنند و در نهایت رضایت نسبی حاصل گردد. در حوزه ی ورزش و به خصوص فوتبال نیز باید این دیدگاه وجود داشته باشد.

 

وی افزود: متاسفانه در حوزه ی فوتبال رضایت نسبی حاصل نشده است و فوتبال کوهبنان به یک خانه تکانی اساسی نیازمند است.

 

شهردار کوهبنان در پایان سخنانش گفت: نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری کوهبنان به قشر جوان و ورزش و تفریح جوانان، یک نگاه حمایتی است و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

 

جعفری نژاد رییس اداره ی ورزش و جوانان در این نشست بیان داشت: برنامه های ورزشی صورت گرفته در کوهبنان در استان نمود خوبی یافته است.

 

وی افزود: برگزاری کلاس های داوری، ارتباط و تبادل نظر با مسئول هیات های ورزشی استان و دیگر برنامه های ورزشی در مناسبت های مختلف ثمره ی تلاش ها و زحمات و حمایت های ویژه ی مهندس محسنی شهردار محترم (رییس هیات فوتبال شهرستان) می باشد.

 

در پایان این جلسه اعضا و مسئولین کمیته های هیات فوتبال به شرح زیر معرفی گردید.

 

دبیرهیات فوتبال: آقای باقرپور، نایب رییس فوتبال بانوان: ربابه پورمیرزایی، کمیته مسابقات: آقای روح الامینی، کمیته مسابقات: آقای باقر زاده (کوهبنان) و آقای محسن بیگی (طغرالجرد)، کمیته ی فوتسال: آفای حسین زاده، کمیته ی روابط عمومی: آقای سیف الهی.

 

انتهای پیام / صدیقه ایزدی