کرمان از استان‌های پیش‌رو در زمینه احداث مصلی است

همایش یک روزه مسئولان ستادهای نماز جمعه و معاونت خواهران ستادهای نماز جمعه استان کرمان امروز به میزبانی دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.

قائم‌مقام دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲ مصلای نماز جمعه در استان وجود دارد گفت: کرمان در زمینه احداث مصلی از استان‌های پیش‌رو در کشور است.

 

به گزارش صدای زرند، همایش یک روزه مسئولان ستادهای نماز جمعه و معاونت خواهران ستادهای نماز جمعه استان کرمان امروز به میزبانی دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.

 

قائم‌مقام دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نقش مردم، مسئولان و همکاری ستاد نماز جمعه در پربار برگزار شدن آیین‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بسیار بااهمیت است، ستاد نماز جمعه شهرستان زرند از ستادهای برتر استان است.

 

حجت‌الاسلام محمد جعفری افزود: یکی از ویژگی‌های ستاد خوب این است که آیین‌نامه اجرایی ستادهای نماز کشور اجرا کنند و شرح وظایف اعضای ستادهای نماز جمعه مشخص باشند.

 

وی یکی از برنامه‌های خوب ستادها را گزارش‌نویسی مطلوب دانست و گفت: ستادها باید در مورد کارهای انجام شده به عموم مردم اطلاع‌رسانی کنند و این یعنی تبلیغ و جذب مردم به نماز جمعه که ستاد نماز جمعه زرند در این راستا پیش‌رو است.

 

قائم‌مقام دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان از زرند به عنوان شهرستانی پویا، ارزشی و ولایتمدار یاد کرد و افزود: حضور گردان ۴۱۱ زرند در دوران دفاع مقدس موید این ادعاست.

 

جعفری ابراز داشت: در حال حاضر ۲۲ مصلای نماز جمعه در استان وجود دارد و استان کرمان در زمینه احداث مصلی از استان‌های پیش‌رو کشور است.

 

وی تصریح کرد: به همت مردم خداجوی شهرستان زرند مصلای پیامبر اعظم (ص) نماز جمعه در فضایی به مساحت ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۰ هزار مترمربع در حال احداث است که در سال آینده نخستین نماز جمعه در آن اقامه می‌شود.

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی نیز در این مراسم گزارشی در مورد فعالیت‌های ستاد نماز جمعه زرند و فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی اجتماعی و عمرانی در این ستاد اشاره کرد.

 

امام جمعه زرند با بیان سخنی از امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه نماز جمعه در راس همه امور است، ارزش بالای خدمت در این نهاد مقدس را مورد تاکید قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب هم از اعضای ستاد نماز جمعه به عنوان ارکان دینداری یاد کردند.

 

ابراهیمی ادامه داد: با کمک خدا و همکاری ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه همایش ستادهای نماز جمعه‌های استان در این شهرستان برگزار شد.

 

امام جمعه زرند با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در انحراف جوانان از دین و دین‌مداری بر افزایش فعالیت جوانان در ستادهای نماز جمعه برای جذب آنان در حضور نماز جمعه تاکید کرد.

 

 

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (6)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (9)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (8)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (4)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (3)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (7)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (2)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (10)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (1)

Setad-Namaz-jomeh-kerman_ (5)

 

انتهای پیام/