صرف رفع تحریم‌ها گشایشی در معیشت مردم نیست

امام جمعه کوهبنان گفت: رفع تحریم‌ها به تنهایی برای گشایش در اقتصاد و معیشت مردم کافی نیست.

امام جمعه کوهبنان گفت: رفع تحریم‌ها به تنهایی برای گشایش در اقتصاد و معیشت مردم کافی نیست.

 

حجت‌الاسلام عباس جعفری

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس جعفری در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: گاهی اوقات حوادثی پیش می‌آید که منجر به اتهام‌زدن به جوانان مؤمن و حزب‌اللهی می‌شود در صورتی که این‌ها افرادی هستند که خالصانه در صحنه حاضرند و آن جا که دفاع از امنیت کشور و خون دادن مطرح باشد به میدان می‌آیند.

 

وی بیان داشت: سیاست‌مداران مراقب باشند هر جا که دشمن از خط تجاوز کند، جوانان بسیجی و مؤمن ایران اسلامی خالصانه وارد میدان می‌شوند و جلوی آنان با قدرت می‌ایستند و نمونه بارز آن همین حرکتی بود که فرزندان و جوانان سپاه پاسداران انجام دادند و سبب آبرومندی کشور شد.

 

وی ابراز داشت: حل مشکلات اقتصادی در گرو تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی است و رفع تحریم‌ها به تنهایی برای گشایش در اقتصاد و معیشت مردم کافی نیست.

 

جعفری به انتخابات اسفندماه اشاره کرد و افزود: عده زیادی بدون اصول ثبت‌نام کردند و جمعی صلاحیت آنان احراز نشد، لذا نباید بلوا به راه بیندازند و هیئت‌های اجرایی و نظارت را زیر سئوال ببرند.

 

خطیب جمعه کوهبنان گفت: این افراد پرونده خود را مورد بررسی قرار دهند، کسانی که دلداده آمریکا و فتنه‌گران هستند نمی‌توانند از قانون حمایت کنند.

 

وی ابراز داشت: همچنین کسانی که دارای محکومیت قضایی هستند یا وابسته به گروهک‌های معاند بودند رد شدند و برخی هم به خاطر کسری مدارک رد شدند.

 

جعفری گفت: در زمینه راه‌اندازی کارگاه قالیبافی عتبات عالیات در شهرستان کوهبنان صحبت‌هایی شده‌است تا هم خدمتی به عتبات عالیات صورت پذیرد و هم زمینه برای کار اقتصادی در شهرستان فراهم شود و شهرداری و شورای شهر کوهبنان در این راستا قول مساعد دادند.

 

انتهای پیام/