محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه زرند برگزار شد + تصاویر

مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران شهرستان زرند در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

به همت کانون بسیج بازنشستگان محفل انس و مودت ویژه بازنشستگان سپاه پاسداران شهرستان زرند برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، همزمان با ولادت باسعادت یازدهمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن عسکری (ع) و به همت کانون بازنشستگان سپاه زرند، با هدف پیوند و الفت بین خانواده معزز بازنشستگان سپاه، محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران زرند در محل تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی حجت الاسلام سهرابی امام جمعه یزدان شهر و سرهنگ زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند و بیش از ۲۰۰ تن از پاسداران بازنشسته سپاه پاسداران بهمراه همسران محترمه شان حضور داشتند.

 

سرهنگ عبدالحمید زمانی فرمانده سپاه ناحیه زرند ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: باید تلاش شود که بازنشستگان در پیخ خم فعالیت های روزمره فراموش نشود و به عنوان تجربه های مهم در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان الگوهای پایداری مطرح باشند.

 

وی در ادامه ابراز داشت: ما امسال در ۷ اسفند حماسه سیاسی بزرگی هم چون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که بسیار مهم و سرنوشت ساز است و همه ما وظیفه داریم حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای داشته باشیم.

 

Sohrabi-

 

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سهرابی امام جمعه یزدانشهر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس و تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکرى (ع)، را به تمامى شرکت کنندگان در جلسه ابراز امیدواری نمود: خداوند متعال توفیق پیروى آن امام همام را به همه ما عنایت فرموده و در فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (عجل الله تعالی فرجه شریف) تعجیل فرماید.

 

امام جمعه یزدانشهر تصریح کرد: شما بازنشستگان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستید و امروز بازنشستگان سپاه به عنوان بدنه قوی و با ارزشی برای سپاه هستند و در هر زمان سپاه به وجود و حضور آن ها در کنارخود افتخار می کند.

 

وی همچنین ابراز داشت: کارکردهای ارزشی این نهاد مردمی در این مقطع برای همه روشن و مسلم است و مورد قبول نظام و رهبری و مهم تر از آن رضایت خداوند را به همراه دارد.

 

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای بحث ورود به انتخابات را در مقطع کنونی بسیار مهم و حساس برشمردند و خط قرمزهایی که معظم له در فرمایشایتشان داشته اند را فصل الخطاب  انتخاب برای همه دانست و تاکید کردند: اگر بحث ولایت فقیه در این کشور نبود ما سال ها پیش ضرباتی که کشورهای همسایه از استکبار خورده اند امروز این ضربات گریبان گیر ما بود لذا باید قبول کنیم که بحث ولایت فقیه این نظام را نگه داشته است و با تمام وجود باید از اصل ولایت فقیه صیانت کنیم.

 

شایان ذکر است این نشست با اجرای چندین برنامه فرهنگی هنری همراه بود.

 

Sapa-Zarand-(1)

Sapa-Zarand- (2)

Sapa-Zarand- (3)

 

انتهای پیام/

خبرنگار: ابراهیمی زرندی