دشمنان نظام به انتخابات هفتم اسفند ماه چشم دوخته اند / ۲۷ صندوق اخذ رأی در کوهبنان مستقر خواهد شد

مهدلو، فرماندار کوهبنان گفت: با شرایط حساسی که در کشورهای اطراف ما رقم خورده دشمنان و بدخواهان نظام به انتخابات هفتم اسفند ماه چشم دوخته اند.

mahdlo01به گزارش صدای زرند، محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان در گفتگو با خبرنگار شهرستان کوهبنان بیان داشت: در سال جاری مردم ایران اسلامی بار دیگر در امتحانی بزرگ حماسه ای سیاسی خلق خواهند نمود که زمینه ی شگفتی و حیرت دشمنان و بد خواهان نظام را در پی خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان همدلی و همزبانی ملت و دولت مزین شده لذا جا دارد که همگان با عنایت به این مهم تمام تلاش خود را معطوف دارند تا زمینه ی حداکثری مردم در کنار صندوق های رأی رقم بخورد.

 

فرماندار کوهبنان تأکید نمود: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی  است که در طی ۳۶ سال گذشته به طور متوسط هر سال یک انتخابات آن هم با حضور گسترده مردم و حمایت همه جانبه ی حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و مسئولین اجرایی و نظارتی کشور برگزار نموده است.

 

وی  یاد آورشد: طی ماه های گذشته  دشمنان با صرف هزینه های میلیاردی و بهره جستن از خبر گزاری ها، رسانه ها و شبکه های وابسته به خویش تلاش نموده اند تا از طرق مختلف زمینه ی ناامیدی را در جامعه رقم بزنند و شرایط را برای حضورکم رنگ مردم در انتخابات فراهم نمایند.

 

مهدلو ادامه داد: مردم ایران اسلامی همواره وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری را منشور کار خویش قرار دادند و به برکت خون شهدا همه ساله انتخابات به گونه ای برگزار شده که زمینه شگفتی و یأس دشمنان را در پی داشته است.

 

وی تأکید نمود: با شرایط حساسی که در کشورهای اطراف ما رقم خورده دشمنان و بدخواهان نظام به انتخابات هفتم اسفند ماه چشم دوخته اند. لذا جا دارد که مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خویش در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  نمایند گانی متدین، ولایتمدار، با صلابت، توانمند، پر تلاش و مردمی را انتخاب نمایند.

 

فرماندار کوهبنان تصرح نمود: در همین راستا ۲۷ صندوق اخذ رأی در هفتم اسفند ماه در شهرستان کوهبنان مستقر خواهد شد که ۱۷ صندوق ثابت و ۱۰ صندوق بصورت سیار فعالیت خواهند داشت که به منظور خدمات رسانی بهتر چندین مرتبه تاکنون از مکان های شعب اخذ رأی بازدید بعمل آمده است.

 

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان از میان معتمدین و با رأی آنان انتخاب شدند و جلسه مشترک اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان نیز برگزار شده و بازرسین انتخابات نیز مشخص شده اند و بزودی نمایند گان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی نیز معرفی  خواهند شد.

 

مهدلو در پایان تأکید نمود: در تلاش هستیم پس از اعلام اسامی از سوی شورای نگهبان در اولین فرصت جلسه ای با کاندیداها، اعضای هیئت اجرایی، بازرسین، نمایندگان فرماندار، نمایندگان کاندیداها داشته باشیم و نکات ضروری را به آنان متذکر شویم تا انتخاباتی گسترده و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پرتو منویات مقام معظم رهبری برگزار نماییم و شاهد کمترین تخلف انتخاباتی در شهرستان کوهبنان باشیم.

 

انتهای پیام / نامجو کوهبنانی