هیچ اداره ی دولتی حیاط خلوت کاندیداها نمی باشد / فضای مجازی در زرند با جدیت رصد می‌شود

جلسه شورای اداری شهرستان زرند در ۲۴ دی ماه با ریاست حبیب الله خنجری فرماندار زرند و رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

خنجری فرماندار زرند در جلسه شورای اداری شهرستان زرند گفت: هیچ اداره دولتی حیاط خلوت کاندیداها نخواهد شد.

 

khanjeri-Farmandar-zarand

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در ابتدای جلسه شورای اداری ضمن تأکید دوباره در خصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان گفت: مدیران ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان با بهره‌گیری از ابتکارات جدید مانع بروز کسالت، روزمرگی و تکرار امور در سطح ادارات تحت امر خود شوند.

 

فرماندار زرند گفت: مسئولین شهرستان نباید فقط به فکر بر طرف کردن مسائل و مشکلات اقتصادی باشند بلکه باید مشکلات فرهنگی را نیز دیده و در خصوص رفع آنها اقدام نمایند.

 

فرماندار زرند به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و وهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: هفتم اسفند ماه بار دیگر شاهد حضور همه مردم در پای صندوق های اخذ رأی خواهیم بود و نشان خواهیم داد که مردم خود سرنوشت و آینده شان را رقم خواهند زد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند با اعلام اینکه ۲۲ نفر از شهرستان زرند در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند، گفت: اسامی تائید شدگان هیئت نظارت تا ۲۶ دی ماه و اسامی نهائی آنها نیز تا ۲۷ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

 

حبیب الله خنجری افزود: لازم است مسئولین شهرستان در فضایی سرشار از امید و نشاط و با خویشتن داری و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات به وظایف قانونی خود پرداخته و انرژی خود را صرف انجام وظایف محوله نمایند.

 

بالاترین مقام اجرائی شهرستان در ادامه ضمن تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات از سوی مجریان باید در چارچوب قانون و مقررات باشد، گفت: همه مسئولین باید به حفظ نظم و رعایت قانون در انتخابات کمک نمایند و استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی برای یک کاندیدای خاص ممنوع می باشد و برای مسئولین شهرستان و استان فرقی مبنی بر اینکه تخلف از سوی کدام رئیس و کدام ارگان انجام گرفته است، نخواهد داشت و با این گونه افراد برخورد جدی خواهد شد.

 

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه مسئولین شهرستان پرچمداران عدالت و صیانت از حقوق و آرای مردم هستند و به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز باید بگویم فرمانداری یا هر اداره دولتی دیگری حیاط خلوت شما نمی باشد و همه ملزم به رعایت قانون هستند.

 

وی از رصد فضاهای مجازی توسط نیروهای انتظامی (پلیس فتا) و دادستان شهرستان خبر داد و گفت: با هرگونه بی نظمی و بی قانونی که در این شبکه ها رصد شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

“علی صادق زاده” معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند نیز از کاهش قیمت نفت و شرایط سخت اقتصادی در کشور گفت و افزود: درآمدهای نفتی کشور ما در سال ۹۱ بیش از یک صد و بیست میلیارد دلار بود، ولی امروز این رقم به کمتر از بیست میلیارد دلار رسیده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند با اعلام اینکه در این شرایط تحریم و رکود اقتصادی، مدیریت توانمند کشور و دولتمردان توانسته اند مشکلات را به بهترین نحو ممکن حل و فصل نماید، اظهار امیدواری کرد در سال ۹۵ شاهد رونق اقتصادی خروج از رکود در ایران اسلامی باشیم.

 

صادق زاده منطق، گفتگو و دیپلماسی فعال تیم مذاکره کننده هسته ای را ستودنی دانست و گفت: در روزهای آینده شاهد اجرای برجام و برداشتن همه تحریم های ظالمانه از میهن اسلامی هستیم.

 

وی تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی گام های بلندی در راستای صنعتی شدن شهرستان زرند برداشته شده و به عنوان تنها شهرستان مطرح و بی نظیر در رشد اشتغال و حجم سرمایه گذاری های عظیم در کشور شناخته شده ایم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند از قطعی شدن ایجاد نخستین منطقه ویژه ریلی کشور در شهرستان زرند خبر داد و افزود: این طرح ملی پس از تأئید در هیت دولت در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسیده و مقدمات ابتدایی آن انجام شده است و با استقبال سرمایه گذاران متعددی مواجه شده است و بزودی وارد مرحله اجرایی و عملیاتی در شهرستان زرند خواهد شد.

 

علی صادق زاده با تأکید بر اینکه فضای جامعه باید فضای نقد منصفانه و سازنده برای اصلاح امور در جامعه باشد، گفت: کسانی که در جامعه باعث اختلاف و تفرقه شوند، بیش از همه خود ضرر می کنند و لذا باید بر اساس آموزه های دینی و اسلامی از تخریب، تهمت و افترا پرهیز کنیم و زمینه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات مهیا کنیم.

 

وی خواستار همکاری و همدلی ادارات و دستگاه های اجرایی در امر برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان زرند شد.

 

انتهای پیام/