پیکر پاک جانباز شهید حاج محمود حسن زاده در سیریز زرند تشییع شد (+تصاویر)

جانباز پاسدار شهید حاج محمود حسن زاده پس از تحمل ۳۲ سال درد و رنج بسیار در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز پاسدار شهید حاج محمود حسن زاده در سیریز زرند عصر دیروز، یکشنبه ۱۳ دی ماه با حضور تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم در سیریز زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیریز، پیکر این شهید با حضور جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی، قشرهای مختلف مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران از مسجد ولیعصر(عج) دهنوئیه به سمت منزل آن بزرگوار و سپس به سمت گلزار شهدای سیریز در جوار آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) تشییع و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

 

در این آئین، مردم این منطقه ضمن قرائت فاتحه و گلباران پیکر مطهر این شهید مدافع حرم با اهداف و آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

 

این شهید وارسته و والامقام در دوازدهم ماه جاری پس از تحمل ۳۲سال درد و رنج ناشی از مجروحیت به جا مانده از عملیات والفجر ۳ دعوت حق را لبیک گفت.

 

لازم به ذکر است، شهید پاسدار محمود حسن زاده جانباز ۷۰ درصد در شهرستان زرند دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۸ مرداد ۶۲ در منطقه مهران عملیات والفجر ۳ به مقام جانبازی نایل شد.

 

 

پیام فرماندار زرند به مناسبت شهادت جانباز حسن زاده

 

به مناسبت شهادت جانباز حاج محمود حسن زاده جانباز جنگ تحمیلی حبیب الله خنجری فرماندار زرند پیام تسلیتی را به شرح ذیل صادر کردند.

 

به گزارش صدای زرند، در این پیام آمده است:

 

« بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در رکاب امام صبر در کوچه های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند اما قدم های ایشان هیچگاه زمین گیرخاک نبوده است و  این اجر مجاهدتشان است که کالبد رنجور و روح پر تمنای شان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند.

 

اما بار دیگر آسمان سرزمین دلیری و مردانگی شهر همیشه سرفراز  زرند، با یاد بزرگ مردی از سلسله جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدسمان عطرآگین گردید.

 

اینجانب شهادت پر افتخار برادر عزیزمان شهید زنده، جانباز بزرگوار حاج محمود حسن زاده مرد عملیات والفجر ۳ و نمونه بارز انسان کامل، صبور، ولایتمدار و باتقوا را پس از سال ها تحمل جراحات و رنج ناشی از جانبازی را به خانواده معزز این شهید و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان زرند و دهستان سی ریز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر جمیل و تسلّای خاطر و برای آن جانباز شهید و معزز علو درجات را از بارگاه ایزد منان خواستارم.»

حبیب الله خنجری – فرماندار شهرستان زرند

 

 

 

در ادامه تصاویری از تشییع پیکر پاک جانباز شهید حاج محمود حسن زاده در دهستان سیریز که توسط عکاس پایگاه اطلاع رسانی سیریز گرفته شده است، را ببینید.

 

 

www.sedayezarand.ir

www.sedayezarand.ir

 

 

www.sedayezarand.ir

www.sedayezarand.ir

 

 

www.sedayezarand.ir

 

 

www.sedayezarand.ir

www.sedayezarand.ir

www.sedayezarand.ir

www.sedayezarand.ir

 

انتهای پیام/