گزارش لحظه به لحظه از آخرین روز نام نویسی انتخابات مجلس دهم در زرند

ثبت نام از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زرند و کوهبنان صبح امروز کار خود را آغاز کرد.

ثبت نام از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زرند و کوهبنان صبح امروز کار خود را آغاز کرد.

 

طرح استانی شدن انتخابات

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، آخرین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زرند و کوهبنان از ساعات ابتدایی صبح کار خود را آغاز کرد.

 

از صبح امروز «حمید نورالدینی» دبیر آموزش و پرورش و دارای کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی، برای ثبت نام از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان جهت ثبت نام حضور یافته و نام نویسی کرده است.

 

«حسن رحمانی دهنوی» نیز از دیگر داوطلبینی بود که با حضور در ستاد انتخابات شهرستان زرند نام نویسی کرد؛ وی دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده و  بازنشسته اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 

همچنین «وجیهه زمانی» استاد دانشگاه، دارای کارشناسی ارشد ادبیات نیز امروز با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان زرند پا به عرصه رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه زرند و کوهبنان گذاشت.

 

«بلال اکبر زاده احمد آبادی»، مشاور و ناظر نظام مهندسی  و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران – خاک و پی نیز پا در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس شورایی اسلامی از حوزه زرند و کوهبنان گذاشت.

 

«احمد نورالدینی» دبیر آموزش و پرورش و دارای کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی از دیگر داوطلبین ثبت نام شده در ستاد انتخاباتی شهرستان زرند بود.

 

«علی پور رنجبر حسن آبادی»، کارشناسی ارشد علوم اجتماعی (مردم شناسی) و  دبیر آموزش و پرورش نیز با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان زرند خود را به عنوان داوطلب کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به این ستاد معرفی کردند.

 

«حسین مصطفوی» معاون توسعه منابع و اموری دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر طوسی کرمان، جانباز و دارای کارشناسی ارشد مدیریت آموزش از دیگر داوطلبین ثبت نام شده در ستاد انتخاباتی شهرستان زرند بود.

 

«محمدرضا نخعی» ، بخشدار مرکزی زرند در دولت احمدی نژاد و دارای مدرک کارشناسی ارشد مردم شناسی نیز پا در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس شورایی اسلامی از حوزه زرند و کوهبنان گذاشت.

 

«دکتر جواد زمانی بابگهری» عضو هیات علمی دانشگاه و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، دارای مدرک دکتری علوم خاک نیز امروز با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان زرند پا به عرصه رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه زرند و کوهبنان گذاشت.

 

«حجت الاسلام علی مطهری» کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان زرند، دارای تحصیلات حوزوی نیز امروز با حضور در وزارت کشور پا به عرصه رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه زرند و کوهبنان گذاشت.

 

«محمد رضا توحیدی» مدیر کارخانه ذغالشویی زرند و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و «جواد ایرانمنش» مدیر عامل گلخانه هیدروپونیک (گل رز) و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی باغبانی نیز برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان اعلام آمادگی کردند و در حال انجام ثبت نام خود می باشند.

 

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام از داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۱:۰۰ امروز جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.

 

برای اطلاع از اخبار لحظه به لحظه ثبت نام داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی شهرستان های زرند و کوهبنان با ما همراه شوید.

 

 

در حال بروزرسانی …

 

 

به کانال تلگرامی صدای زرند بپیوندید

https://telegram.me/SedayeZarand_ch