ضرورت راه‌اندازی سیستم بی‌سیم کوهبنان برای شرایط بحرانی

فرماندار کوهبنان گفت: یکی از نیازهای ضروری برای زمان بحران در کوهبنان سیستم بی‌سیم است و جا دارد نسبت به راه‌اندازی، توسعه و تجهیز شبکه بی‌سیم ستاد بحران اقدام شود تا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه از این سیستم بهره برد.

فرماندار کوهبنان گفت: یکی از نیازهای ضروری برای زمان بحران در کوهبنان سیستم بی‌سیم است و جا دارد نسبت به راه‌اندازی، توسعه و تجهیز شبکه بی‌سیم ستاد بحران اقدام شود تا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه از این سیستم بهره برد.

 

mahdlo

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، در پی شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرد شدن ناگهانی هوا جلسه فوق‌العاده ستاد حوادث کوهبنان با حضور فرماندار و سایر اعضا ظهر امروز در محل تالار اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان با تسلیت ایام پایانی ماه صفر نسبت به برگزاری جلسات روضه‌خوانی در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: زنده نگه داشتن شعائر دینی از وظایف همگان است چرا که وجود این جلسات موجب می‌شود که دشمنان و بدخواهان نظام نتوانند فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی را مورد هجمه‌های خود قرار دهند.

 

وی ادامه داد: پس از ارتحال نبی مکرم اسلام (ص) اتفاقات اندوهناکی اتفاق افتاد به گونه‌ای که گروهی تلاش کردند تا مولای متقیان حضرت علی (ع) را خانه‌نشین کردند، لذا ما باید همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا دشمنان نتوانند اهداف شومی که در سر دارند، پیاده کنند.

 

فرماندار کوهبنان به شیوع بیماری آنفلوآنزا اشاره کرد و افزود: این بیماری در استان کرمان در حال فراگیر شدن است و تنها راه مقابله با آن رعایت مسائل و توصیه‌های بهداشتی است، لذا همه باید تلاش کنند تا بهداشت فردی و اجتماعی را اهمیت بدهند و از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

 

وی تاکید کرد: این بیماری به کوهبنان هم رسیده، اما نباید به گونه‌ای برخورد شود که روحیه مردم تضعیف شود، بلکه باید تلاش کرد تا مردم  نسبت به رعایت بهداشت توجه ویژه‌ای داشته باشند و از دست دادن، روبوسی و حضور در فضاهای آلوده پرهیز کنند.

 

مهدلو یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و کاهش شدید دما جا دارد که مردم در مناطق روستایی نسبت به ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند، همچنین کارهای عمرانی به ویژه در مباحث بتن‌ریزی و سازه‌های سیمانی متوقف و اعضای ستاد بحران به ویژه اداره راه و شهرسازی ضمن آماده‌باش کامل نسبت به تعمیر و تجهیز خودروهای خود اقدام کنند.

 

وی بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی ستاد بحران تاکید کرد و بیان داشت: باید این کارگروه‌ها فعالیت جدی خود را آغاز کنند تا در مباحثی همچون زلزله، سیل، آتش‌سوزی و … در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین خدمات به حادثه دیدگان صورت پذیرد و کارگروه‌ها کمبودهای خود را مشخص تا در صورت نیاز نسبت به تهیه برخی اقلام اقدام شود.

 

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: یکی از نیازهای ضروری برای زمان بحران سیستم بی‌سیم است و جا دارد نسبت به راه‌اندازی، توسعه و تجهیز شبکه بی‌سیم ستاد بحران شهرستان اقدام شود تا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و قطع ارتباط تلفنی بتوان از این سیستم بهره برد.

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: نامجو کوهبنانی