کار شهداء اوج کمال و انسانیت بود

حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه دکتر رشیدی نژاد رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان، سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی زرند و جمعی از مسئولین دانشگاه پیام نور کرمان و زرند، به مناسبت روز دانشجو با خانواده شهید سید فخرالدین هاشمی دیدار و گفتگو کردند.

خنجری فرماندار زرند در دیدار با خانواده شهید دانشجو، گفت: کار شهداء اوج کمال و انسانیت بود.

 

didar-ba-khanavadeh-shahid

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند روز سه شنبه ۱۷ آذرماه در دیدار با خانواده شهید سید فخر الدین هاشمی از شهدا دانشجوی دانشگاه پیام نور در زرند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از جایگاه ویژه ای در ایران اسلامی برخوردار است  و این امر همراه و همگام با تاریخ این سرزمین شکل گرفته است.

 
خنجری تصریح کرد: انسان همیشه در زندگی بر سر دوراهی هایی قرار می گیرد که شهداء در دوراهی، جان که عزیزترین ودیعه است را بدهند یا نه، دادن جان خود در راه اعتقادات متعالی را انتخاب کردند.

 

وی هدف از خلقت انسان را رسیدن به کمال و کار شهداء را اوج کمال و انسانیت دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می گیرند.

 

فرماندار زرند گفت: بسیار خرسندیم که خدمت پدر ومادر بزرگوار شهید می رسیدیم که چنین جوان ارزشمندی را تربیت نمودند و باید بگوئیم شهدا و خانواده هایشان وجدان بیدار جامعه هستند.

 

گفتنی است، حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه دکتر رشیدی نژاد رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان، سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی زرند و جمعی از مسئولین دانشگاه پیام نور کرمان و زرند، به مناسبت روز دانشجو با خانواده شهید سید فخرالدین هاشمی دیدار و گفتگو کردند.

 

انتهای پیام/