شهادت اوج کمال انسانی و مقدس ترین مفاهیم الهی است

دانشجویان، اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن استقبال از پیکر مطهر و پاک شهید تازه تفحص شده با او و اهداف بلند شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و با این پیکر پاک و مطهر وداع کردند تا در آرامگاه ابدی خود آرام و قرار گیرد.

حجت الاسلام امیری مقدم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در مراسم بدرقه پیکر شهید تازه تفحص شده توسط دانشجویان این دانشگاه، گفت: شهادت اوج کمال انسانی و مقدس ترین مفاهیم الهی است.

 

بدرقه پیکر شهید تازه تفحص شده توسط دانشجویان

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، دانشجویان، اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن استقبال از پیکر مطهر و پاک شهید تازه تفحص شده با او و اهداف بلند شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کرده و با این پیکر پاک و مطهر وداع کردند تا در آرامگاه ابدی خود آرام و قرار گیرد.

 

شهید علی نادعلی پور در تاریخ ۱۳۴۵/۱/۳ در روستای ارجمندیه زرند بدنیا آمده دوران تحصیل خود را در همین روستا سپری کرده و  در سن ۱۵ سالگی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شده و کمی بعد در منطقه فکه شربت شهادت نوشید. پیکر پاکش در آن زمین جا مانده تا پس از بیست و سه سال به زادگاهش بازگردد.

 

حجت الاسلام امیری مقدم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در حاشیه این مراسم  به خبرنگار صدای زرند گفت: شهادت از برترین واژه های فرهنگ اسلامی و از مقدّس ترین مفاهیم معارف الهی است. شهادت اوج کمال انسان است، آنگاه که انسان تمام هستی خود را یکجا نثار معبود می کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می پیوندد.

 

امیری مقدم ضمن قدردانی از بسیج دانشجویی دانشگاه و دانشجویان بسیجی به واسطه برنامه ریزی حضور این شهید در دانشگاه افزود: عوامل تهدید کننده ای از بیرون، موجب شده تا نسل جوان و آینده ساز این آب و خاک، به صورت اصولی و عمیق، با این فرهنگ مقدّس ارتباط و تعامل سازنده برقرار نکند؛ و با دوری از آن، به فرهنگ های مخّرب روی آورد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی واحد زرند یکی از مهمترین وظایف  ما و برنامه ریزان فرهنگی مراکز آموزشی را شناسایی عوامل آسیب زا ی درونی و برنامه ریزی در جهت رفع آن برشمرد.

 

وی حضور پیکر پاک شهید نادعلی پور را برکتی برای این واحد دانشگاهی عنوان کرده و تصریح کرد: این حضور  تاثیری جاودانه در رشد فرهنگی و شعور اجتماعی جوانان دانشجوی این دانشگاه خواهد داشت که آثار و برکات آن سالیان سال در روح و جان این عزیزان نقش خواهد بست.

 

انتهای پیام/

خبرنگار: مسعود لشکری