توصیه های رهبری در مورد برجام فصل الخطاب است

امام جمعه زرند گفت: توصیه های رهبر معظم انقلاب در مورد برجام، فصل الخطاب برای همه است.

امام جمعه زرند گفت: توصیه های رهبر معظم انقلاب در مورد برجام، فصل الخطاب برای همه است.

 

Ebrahimi_

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه زرند افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بارها در خصوص نفوذ آمریکا هشدار داده اند و همه باید در این مسیر هوشیار باشیم.

 

وی راه برون رفت از مشکلات را با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری تکیه بر داشته های درونی دانست و توجه بیشتر به این اصل تاکید کرد.

 

وی گفت: مسئولان آمریکایی در جریان مذاکرات برجام ۷۰ مرتبه از نفوذ و تغییر در ایران اسلامی سخن گفتند و همه ما به خوبی می دانیم که استکبار، استکبار و اندیشه آن سلطه بر تمام دنیاست لذا باید بیش از پیش مراقب نفوذ دشمن باشیم و فریب لبخند به ظاهر زیبای دشمن را نخوریم.

 

امام جمعه زرند با قدردانی از حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند در برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، این روز را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استکبار جهانی توصیف کرد.

 

وی افزود: قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان زرند همزمان با سراسر ایران اسلامی در این روز بزرگ و تاریخی بار دیگر اوج وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و با طنین مرگ بر آمریکا بار دیگر نفرت خود را علیه استکبار فریاد زدند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین گفت: شهرستان زرند بار دیگر میزبان شهید والامقامی است که پس از سال ها به آغوش خانواده اش باز می گردد.

 

وی افزود: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش ارزنده ای را داشتند.

 

امام جمعه زرند هشت سال دفاع مقدس را معجزه خواند و گفت: با تقویت ایمان و خودباوری توسط بیانات امام راحل در زمان جنگ، این امر باعث به وجود آمدن نسل جدیدی از جوانان شد که اعجاز آفریدند و دفاع مقدس در واقع تبلور آیات قرآنی است که به وقوع پیوست.

 

وی افزود: نباید این موضوع را فراموش کنیم که علت اصلی جنگ تحمیلی از سوی صدام به خاطر تحریک ها و حمایت های آمریکای جنایتکار بود و خباثت های آمریکا تا ابد ماندگار خواهد ماند.

 

گفتنی است، نماز جمعه این هفته در جوار پیکر پاک شهید نادعلی پور با حضور پرشور مردم زرند برگزار شد.

 

انتهای پیام/