۹۰ درصد شهروندان زرندی عوارض نوسازی پرداخت نمی‌کنند

شهردار زرند گفت: بیش از ۹۰ درصد از شهروندان زرندی عوارض نوسازی خود را پرداخت نمی‌کنند.

شهردار زرند گفت: بیش از ۹۰ درصد از شهروندان زرندی عوارض نوسازی خود را پرداخت نمی‌کنند.

 

photo_2015-11-03_20-07-16

 

به گزارش صدای زرند، احمد محمدی شهردار زرند در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی و شهردار زرند با اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر گفت: در این مدت کوتاه تصدی شهرداری تعامل بسیار خوبی با اعضای شورای اسلامی داشته‌ و تمام تلاش خود را در راستای جلب اعتماد شورای اسلامی و خدمت به شهروندان به‌کار گرفته‌ام.

 
وی با بیان اینکه در انجام فعالیت‌ها، سیاسی‌کاری وجود ندارد و تنها به خدمت و توسعه و آبادانی شهر می‌اندیشم، عنوان کرد: در این راستا از متخصصان و افراد مجرب با هر گرایش سیاسی استفاده می‌کنم.

 
شهردار زرند داشتن روحیه بالای جهادی را زمینه‌ساز پیشرفت و آبادانی شهرستان دانست و افزود: امروز با داشتن نگاه و روحیه جهادی در تمام حوزه‌ها بسیاری از مشکلات را به آسانی می‌توان حل کرد.

 
وی تاکید کرد: در راستای توسعه هر چه بهتر شهر باید سعی شود از ظرفیت‌های در اختیار به‌خوبی بهره برده و خدمات ارزنده‌ای را به مردم این شهر ارائه کرد.

 
شهردار زرند با بیان اینکه بودجه شهرداری بر مبنای ۱۴ میلیارد تنظیم شده است، افزود: با این مبلغ تنها می‌توان حقوق کارکنان مجموعه را پرداخت کرد که در چند سال اخیر کارکنان شهرداری افزایش چشمگیری داشته و چیزی از بودجه باقی نمی‌ماند، لذا برای فعالیت‌های عمرانی و …  با مشکل مالی جدی روبه‌رو هستیم و در این راستا جلوی هزینه‌های غیرضروری را گرفتیم.

 
محمدی تنها راه برون‌رفت از بحران مالی را توانمندسازی و کارآفرینی مجموعه شهرداری دانست و گفت: در این راستا با همکاری شورای اسلامی توانسته‌ایم با هزینه یک‌میلیارد ریال کارخانه آسفالت را بازسازی و راه‌اندازی کرده و ماشین‌آلات سنگین را بازسازی کنیم که در طول سه هفته گذشته ۳ هزار مترمربع جدول‌گذاری، ۲۰ هزار مترمربع نقشه‌برداری و خط‌کشی معابر و ۵ هزار مترمربع آسفالت در معابر سطح شهر از جمله دوربرگردان پل راه‌آهن انجام شده‌است.

 
وی با یادآوری اینکه شهرداری‌ها سازمان‌های ۱۰۰ درصد مردمی هستند، افزود: بیش از ۹۰ درصد از شهروندان زرندی عوارض نوسازی خود را پرداخت نمی‌کنند و اگر این عوارض به‌موقع پرداخت شود، خدمات‌دهی شهرداری به مردم افزایش پیدا می‌کند، همه باید شهرداری را در اجرای هر چه بهتر پروژه‌های عمرانی یاری کنند که پرداخت عوارض نوسازی نمونه‌ای از همراهی و مشارکت مردم است.

 
انتهای پیام/

 

 

tele

https://telegram.me/SedayeZarand_ch