پیام فرماندار زرند به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

فرماندار زرند در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان از همه مردم دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام دارند.

خنجری فرماندار زرند در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان از همه مردم دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام دارند.

 

خنجری فرماندار زرند

 

به گزارش صدای زرند،” حبیب الله خنجری ” در این پیام آورده است: « آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است و سیزدهم این ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی.

 
۱۳آبان ماه یادرآور حوادثی سرنوشت ساز و آموزنده در تاریخ انقلاب اسلامی است و روزی که حوادث بزرگ ، سرنوشت این ملت را در پیشانی خود حک کرده است. و چه عجیب که ردپایی ثابت در تمام این حوادث به چشم می خورد.(آمریکا)

 
این روز ، روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان و باطل اندیشان و صف آرایی جبهه اسکتبار و سلطه در مقابل جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی امان ملت ایران علیه ام الفساد جهانی ؛شیطانی بزرگ آمریکای جنایتکار

 
۱۳آبان ماه، روز برجسته سازی و تجلی بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، این روز یادآور روز صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان و روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ملت ایران در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

 
اما از طرفی  این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه  های عزت و آزادگی است.

 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان از همه مردم ولائی شهرستان زرند دعوت می کنم تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر انزجار و خشم خود را از استکبار جهانی و هم پیمانانش به گوش جهانیان برسانند. »

 

 

 لازم بذکر است راهپیمایی یوم ا… ۱۳ آبان از ساعت ۹ روز چهارشنبه مورخ ۱۳ آبان، از چهار راه شهید باهنر شهر زرند آغاز و پس از طی مسیر خیابان فردوس، چهارراه برق، خیابان امام خمنی (ره)، میدان معلم و خیابان توکلی در جلوی آموزش و پرورش زرند تجمع می‌کنند.

 

انتهای پیام/