دعوت امام جمعه زرند برای حضور مردم در راهپیمایی سیزده آبان

امام جمعه زرند به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه ای از قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه ای از قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

Ebrahimi_EmamJome1

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در این بیانیه، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ، یوم الله سیزدهم آبان را یادآور سه واقعه مهم تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و ” روز ملی مبارزه با استکبار جهانی “دانست و افزود: هر سه واقعه در روحیه ظلم ستیزی و مبارزه استکبار دارای نقطه مشترک هستند و این روحیه همچنان قوی تر از قبل در آحاد مختلف جامعه ایران اسلامی وجود دارد.

 
امام جمعه زرند از قشرهای مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند خواست: تا با حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر ایران اسلامی ،طنین کوبنده “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر استکبار” را به گوش جهانیان برسانند و به استکبار جهانی در رأس آنها آمریکا ی جنایتکار اثبات کند که ملت ایران در مسیر آرمان‏ها و اهداف خود تحت فرامین مقام معظم رهبری همچنان پابرجا و استوار است.

 
امام جمعه زرند با بیان اینکه راهپیمایى ۱۳ آبان امسال باید، گسترده‏تر و پرشورتراز سال‏هاى گذشته برگزار شود، تصریح کرد: پیام راهپیمایى ۱۳ آبان این است که اگر آمریکا بخواهد در اجراى برجام به تعهدات خود عمل نکند، ایران اسلامى محکم و استواردر برابر زیاده‏خواهى‏هاى آن‏ها خواهد ایستاد.

 
یادآور شد: مراسم راهپیمایی در شهرستان زرند ساعت ۹ صبح روز ۱۳ آبان از محل چهار راه شهید باهنر برگزار می شود.

 
انتهای پیام/