ایران اسلامی اجازه کوچکترین نفوذ و تحرک به دشمنان را نخواهند داد

امام جمعه زرند به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از توافق هسته ای اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با اشراف کامل به مسائل نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند.

امام جمعه زرند به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از توافق هسته ای اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با اشراف کامل به مسائل نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند.

 

Ebrahimi

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته نقش امام سجاد (ع) را در احیا پرچم امام حسین (ع) بسیار با اهمیت دانست و افزود: این اقدام ارزشمند درس بزرگی برای ما است که انقلاب اسلامی را در طوفانها حفظ نمائیم.

 
ویبا بیان اینکه آزمایش موفقیت آمیز موشک دوربرد بالستیک جمهوری اسلامی ایران استکبارجهانی و وابستگان به آنها را مبهوت کرده استافزود :با این ازمایش آمریکایی ها گزینه نظامی روی میز خود را حذف کرده اند.

 
حجت السلام ابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۳آبان ، با تأکید بر این که ایران اسلامی هیچ گاه دشمن واقعی خود را فراموش نخواهد کرد و طنین مرگ بر امریکا ی مردم ایران تمام شدنی نیست یادآور شد: در روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۹ صبح مراسم راهپیمایی از محل چهار راه شهید باهنر این شهرستان با طنین مرگ بر امریکا برگزار میشود.

 
امام جمعه زرند با بیان اینکه تفرقه و اختلاف مهم ترین خواسته دشمنان انقلاب اسلامی استافزود: در شرایط فعلی مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی بر محور فرامین رهبر معظم انقلاب است.لذا گروههای سیاسی باید با مواظب باشند تا فضا را برای سوء استفاده دشمنان فراهم نکنند.

 
وی صدور حکم اعدام شیخ نمرتوسط ال سعود را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: آل‌سعود از دیرباز دشمنی فراوانی باشیعیان داشته و حکم اعدام”شیخ‌نمر” در ادامه این دشمنی‌ها استو قطعا این حکم از نظر همه جهانیان و مسلمان محکوم است.ومسلمانان باید در مقابل کار ننگین دولت عربستان ایستادگی کنند.

 
انتهای پیام/