باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند شد

آیین تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند با حضور صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند، مالک سیدی معاونت توسعه مدیریت و منابع، محمدمهدی علامیر مسئول حراست، بهادر رئیس اداره منابع انسانی و پشتیبانی، سازمان صنعت و معدن استان کرمان در محل اتاق اصناف زرند برگزار شد.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند، مهدی باصره به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

 

 

Edare-Sanat-Madan-Zarand_01

به گزارش صدای زرند، آیین تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند با حضور صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند، مالک سیدی معاونت توسعه مدیریت و منابع، محمدمهدی علامیر مسئول حراست، بهادر رئیس اداره منابع انسانی و پشتیبانی، سازمان صنعت و معدن استان کرمان در محل اتاق اصناف زرند برگزار شد.

 
صادق زاده معاون فرماندار زرند در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای علیزاده اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت یکی از ادارات مهم و حساس تلقی می شود و این اداره باید بحث تنظیم بازار، ساماندهی اصناف را در دستور کار قرار دهد.

 
صادق زاده تصریح کرد: در گذشته تمام فعالیتهای شهر زرند بر مبنای کشاورزی و بازرگانی صورت می گرفت در صورتی که در حال این شهر به یکی از شهرهای مهم صنعتی تبدیل شده است.

 
وی با اعلام اینکه شهرستان زرند یکی از شهرهای صنعتی و رو به رشد در صنعت می باشد، گفت: خرسندیم در شهری زندگی می کنیم که پروژه های صنعتی آن یکی پس از دیگری به بهربرداری می رسد و باید نگاه مسئولین به این شهرستان و صنایع آن بیشتر شود.

 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در ادامه تصریح کرد: یکی از وظایف رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند این است که با جدیت هر چه بیشتر در حوزه کاری خود به مردم متدین زرند خدمت رسانی کند و ارتباط نزدیکی با مسوولین ارشد شهرستان داشته باشد.

 
وی با بیان اینکه مسوولین شهرستان زرند همدل و در کنار یکدیگر برای خدمت رسانی بهتر به مردم هستند، افزود: مدیران باید شبانه‌ روزی در خدمت مردم باشند و پذیرفته ایم خدمتگزار و خادم  شهروندان باشیم.

 

صادق زاده در پایان مردم داری، شنیدن مسائل و مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع را  از ویژگی های یک مدیر موفق دانست و اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد رونق بیشتر شهرستان زرند در بخش صنعت و تجارت باشیم.

 

Edare-Sanat-Madan-Zarand_02

 
یوسف علیزاده رئیس اداره صنعت و معدن نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیتهای خود در طی چهار سال گذشته پرداخت.

 
مهدی باصره رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت نیز خدمت رسانی به شهروندان زرندی را افتخاری برای خود دانست و گفت: شهرستان زرند یکی از شهرهای است که دارای معادن بسیاری می باشد و توجه به این بخش می تواند راهگشائی برای همه مسئولین برای آبادانی شهرستان باشد.

 
وی با اشاره به اینکه معادن، ظرفیت ایجاد اشتغال بیشتری برای جوانان دارد، افزود: با توجه به این بخش می توان تا حدودی مشکل بیکاری شهرستان را مرتفع کرد ضمن اینکه توسعه صنعتی بویژه در حوزه شهرک صنعتی رامیان می تواند اشتغال پایدار در سطح شهرستان ایجاد نماید.

 

 

در این مراسم از خدمات یوسف علیزاده تقدیر و طی حکمی مهدی باصره به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند منصوب شد.

 

انتهای پیام/