پخش زنده مراسم عزاداری تاسوعا حسینی از زرند

عزاداری مردم شهرستان زرند در صبح تاسوعای حسینی ( اول آبان ) بطور زنده از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

فرماندار زرند از پخش زنده عزاداری مردم زرند در تاسوعای حسینی از شبکه‌های ملی و استانی خبر داد.

 

khanjeri3

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، حبیب الله خنجری در حاشیه نشست هیئت های مذهبی از پخش زنده عزاداری مردم زرند در تاسوعای اباعبدالله الحسین (ع) در این شهرستان همزمان از شبکه‌های ملی و استانی خبر داد.

 

 

وی تصریح کرد: امسال مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی شهرستان در روز تاسوعا حسینی در محل استادیوم ورزشی شهید رضازاده بهاء آباد در منطقه بهشت وحدت به صورت زنده از شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد.

 

 

خنجری ضمن قدردانی از کلیه عزاداران حسینی، به زمان آغاز و پایان پخش زنده این مراسم معنوی اشاره کرد و افزود: این مراسم راس ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه دارد و مردم ولایتمدار زرند همراه با هیئت‌های مذهبی با برپائی مراسم سینه‌زنی و زنجیرزنی در تاسوعا حسینی به یاد سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش به سوگ خواهند نشست.

 
خنجری از مسئولان خواست، زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف را در این مراسم فراهم کنند تا مردم این خطه از کرمان بتوانند عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله (ع) رابه نمایش بگذارند.

 
فرماندار زرند تاکید کرد: همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و هیئت عزاداری و دوستداران سیدالشهدا و اهل‌بیت باید همچون سال‌های گذشته برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم تلاش کنند.

 
انتهای پیام/

 

برای عضویت در کانال خبری صدای زرند اینجا کلیک کنید.

دریافت آخرین اخبار شهرستان های زرند و کوهبنان و اخبار مهم استان کرمان و کشور

https://telegram.me/SedayeZarand_ch