یک باب مدرسه خیرساز در اسماعیل آباد زرند به بهره برداری رسید

یک باب مدرسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستای اسماعیل آباد زرند به بهره برداری رسید.

 یک باب مدرسه خیرساز ابو جعفر ایرانمنش با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستای اسماعیل آباد زرند به بهره برداری رسید.

 

 مدرسه خیرساز در اسماعیل آباد زرند

 

به گزارش صدای زرند، معاون پرورشی اداره کل اموزش وپرورش استان کرمان، فرماندار زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش زرند و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان زرند با حضور در آیین افتتاح این واحد آموزشی از ابوجعفر ایرانمنش خیر مدرسه ساز تجلیل کردند.

 

 

خنجری فرماندار زرند مشارکت خیرین مدرسه ساز را در شهرستان قابل تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه خیرین مدرسه ساز با دست یافتن به درک درستی از مشکلات ناشی از کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان زرند به کمک مدیریت شهرستان آمده اند و سهم بزرگی در توانایی ساماندهی دانش آموزان توسط مسئولان آموزش و پرورش دارند.

 

 

حبیب الله خنجری افزود: فرهنگ و آموزش پایه و بستر پیشرفت و توسعه در جوامع است و مفتخریم در شهری زندگی می کنیم که از حوزه های غنی فرهنگی و تمدنی سود می برد.

 
نماینده عالی دولت در شهرستان خیرین را از جمله سرمایه های اجتماعی جامعه ذکر کرد و گفت: حضور و مشارکت مردم و خیرین از ارزش و سرمایه های اجتماعی بسیار بالاتر و والاتر از منابع مالی برخورداراست.

 
وی با اعلام اینکه حمایت از آموزش و پرورش هم به عنوان یک وظیفه انسانی و ملی می باشد، گفت: آمادگی داریم ظرفیت مجموعه سیاسی و مدیریتی شهر را برای تحقق اهداف تعریف شده آموزش و پرورش در جهت تعالی و پیشرفت جامعه قرار دهیم.

 
دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این مدرسه گفت: مشارکت گسترده خیران در امر مدرسه سازی طی سال های اخیر نمونه برجسته استفاده از توان و ظرفیت مردم در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عمران و آبادانی کشور است که این موضوع در زمینه مدرسه سازی جای قدردانی دارد.

 
دکتر امیری تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی این مدرسه شاهد شکوفائی بیش از بیش استعدادهای دانش آموزان در این منطقه باشیم.

 

 

بر پایه این گزارش مدرسه ۶ کلاسه خیرساز ابو جعفر ایرانمنش با مساحت ۷۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

 

انتهای پیام/