من به صالحی حمله نکردم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها بی تقوایی کرده و اعلام کردند که بنده به نماینده دولت حمله کرده ام که این مطلب کذب محض است و بی تقوایی رسانه ها بود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها بی تقوایی کرده و اعلام کردند که بنده به نماینده دولت حمله کرده ام که این مطلب کذب محض است و بی تقوایی رسانه ها بود.

 

فرج الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی

 

به گزارش «صدای زرند»، فرج الله عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسنا، درباره اتفاقات روز گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز گذشته حاشیه پردازی هایی در مجلس صورت گرفت که دون شان مجلس و دون شان نماینده دولت بود.

 
وی افزود: ممکن است کسانی به یک مسوول مطلبی را مطرح کنند که جای طرح آن در مجلس نیست و نماینده دولت که باید اظهار نظر دولت را درباره طرح برجام مطرح می کرد، شروع به حاشیه پردازی کرد و نمایندگان به ایشان اعتراض کردند.

 
عارفی تصریح کرد: خطاب کردن به نمایندگان مانند دانش آموز کلاس اولی بدترین امر برای مجلس و مسوولان بود و کلمات بسیار زننده ای ایشان به کار برد.

 
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره اخباری مبنی بر تلاش برای حمله به صالحی در صحن علنی مجلس از سوی خود بیان کرد: رسانه ها نیز بی تقوایی کرده و اعلام کردند که بنده به نماینده دولت حمله کرده ام که این مطلب کذب محض است و بی تقوایی رسانه ها بود.

 
وی درمورد برجام گفت: در کمیسیون برجام از همه نیروها و جناح ها حضور داشتند،  و خوشبختانه گزارش این کمیسیون دقیق و نظرات فنی بسیار خوبی درباره نواقص و خطرات ناشی از برجام را شفاف کرده و همه مردم شنیدند.

 
عارفی اظهار کرد: برای برون رفت از دامی که دشمن در مقابل ما گسترده است و همچنین برای کاهش خطرات برای ما و نسل های آینده، مجلس یک طرح را ارائه کرده و یکی از خواسته های ما و علتی که ملت ایران به گفت و گو تن داد، رفع تحریم ها ظالمانه است و باید بلافاصله همه تحریم ها برداشته شود.

 
وی تاکید کرد: غیر از این قابل قبول نیست که امتیاز بدهیم و بعد، در طول هشت و با نظر آژانس انرژی اتمی که امتحان خود را در این سال ها بد پس داده و سیاسی کاری می کند، قرار باشد اتفاقی بیفتد، برای نظام ما قابل قبول نیست.

 
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با پیشنهادات فردا و نظر نمایندگان چه موافق و چه مخالف که همه دلسوزی و عاقبت اندیشی برای ملت است، این مشکلات به حداقل برسد و نشان دهد که امنای ملت به دنبال حق مردم هستند.

 

انتهای پیام/