سرقت مسلحانه و قتل در کوهبنان نداشته‌ایم‌‌

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: مردم این شهرستان شاهد سرقت مسلحانه و قتل در شهرستان نیستند و این هم به دلیل حاکم بودن جو مذهبی و فرهنگی بر شهرستان کوهبنان است.

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: مردم این شهرستان شاهد سرقت مسلحانه و قتل در شهرستان نیستند و این هم به دلیل حاکم بودن جو مذهبی و فرهنگی بر شهرستان کوهبنان است.

 

محسن صیفوری فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان

 

به گزارش «صدای زرند» از کوهبنان، محسن صیفوری فرمانده انتظامی کوهبنان بعد از ظهر در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: شعار نیروی انتظامی در هفته ناجا امسال «اقتدار دینی، همدلی، همزبانی، امنیت و آسایش» برگرفته از سخنان رهبری است و نیروی انتظامی برخود فرض و واجب می‌داند که شعار سال را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد‌.

 
وی بیان داشت: برگزاری صبحگاه مشترک‌، دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی‌، حضور در جمع دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان و پاسخ به سوالات آنان‌، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مساجد شهرستان‌، غبار‌روبی‌، عطر‌افشانی و گلباران ‌قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌های هفته ناجا است.

 
صیفوری ولایتمداری را از جمله ویژگی‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: دشمنان قصد دارند با استفاده از فضاهای مجازی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما را نشانه بگیرند، لذا عنایت به منویات مقام معظم رهبری و هوشیاری خانواده‌ها‌ از جمله عواملی ناکامی دشمنان است.

 
محمد‌رضا مهد‌لو فرماندار کوهبنان در این دیدار با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان گفت‌: داشتن نیروهای ولایتمدار، مردمی، پر تلاش، دشمن‌ستیز و هوشیار مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است که زمینه موفقیت آنها را رقم زده‌است.

 
وی یاد‌آور شد‌: موفقیت نیروی انتظامی در راستای تلاش‌‌های خستگی‌ناپذیر این نیرو است که همراه با اطاعت محض از منویات مقام معظم رهبری در سایه تعامل و همدلی بین ادارات دولتی به همراه مشارکت عمومی و مردم داری حاصل شده‌است.

 
مهدلو عنوان کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی باید با جامه عمل پوشیدن به فرمایشات فرماندهی کل قوا با اقتدار و قاطعیت در مقابل مخلان نظم عمومی و اجتماعی همچنین اشرار و سودا‌گران مرگ مبارزه کند تا آرامش و اطمینان بر جامعه حاکم شود‌.

 
وی یاد‌آور شد‌: به همت شبانه‌روزی نیروهای جان بر کف انتظامی‌، کوهبنان یکی از شهرستان‌های امن استان کرمان است و مردم این شهرستان شاهد سرقت مسلحانه و قتل در شهرستان نیستند و این هم به دلیل حاکم بودن جو مذهبی و فرهنگی بر شهرستان کوهبنان است.

 
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی طی سال‌های گذشته در راستای برقراری نظم و امنیت شهدای عزیزی را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده اما اجازه نداده که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بتوانند با پیاده کردن افکار شوم و واهی خود به اهداف مورد نظر خود برسند‌.

 
انتهای پیام/

 

خبرنگار صدای زرند : نامجو کوهبنانی