نماز عید قربان در مصلی نماز جمعه بخش یزدان آباد برگزار شد

سهرابی، امام جمعه یزدان آباد: عید قربان عید بندگی و عبودیت است که حضرت ابراهیم (ع) از امتحان الهی سربلند بیرون آمد و خلیل الرحمن لقب گرفت.

55544نماز عید قربان در مصلی نماز جمعه بخش یزدان آباد با حضور مردم ولایتمدار این بخش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، حجت الاسلام والمسلمین سهرابی امام جمعه بخش یزدان آباد، در خطبه اول نماز گفت: عید قربان عید بندگی و عبودیت است که حضرت ابراهیم (ع) از امتحان الهی سربلند بیرون آمد و خلیل الرحمن لقب گرفت.

سهرابی گفت: در همین ایام آقا امام حسین (ع) به سوی قربانگاه راه افتاد تا اسماعیل های خود را قربانی کند.

امام جمعه یزدان آباد در خطبه دوم نماز عید قربان به ذبح قربانی اشاره و افزود: گوشت قربانی را به فقرا اختصاص دهید. در حال حاضر خانواده هایی هستند که به شدت در فقر و تنگدستی بسر می برند و شایسته هست در این روزهای عید بیشتر به فکر محرومین باشیم.

امام جمعه یزدان آباد از روحانیون و اقشار مختلف مردم که امروز علی رغم مراسمات قربانی و فصل پسته چینی در نماز عید سعید قربان شرکت نمودند تقدیر کرد و از مردم خواست به افراد دوره گرد کمک نکنند و در نظر داشته باشند که برخی افراد با عناوین جعلی مشغول فریب مردم هستند.

سهرابی افزود: امیدوارم کشاورزان بخش یزدان آباد همچون گذشته به پرداخت زکات پسته اهتمام ورزند تا همچون گذشته صرف امور خیریه در مرکز و روستاهای بخش وسیع یزدان آباد بگردد.

انتهای پبام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی