سنگر علم و دانش همان سنگر دفاع مقدس است

حجت الاسلام و المسلمین سهرابی امام جمعه یزدان آباد صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر و بازگشایی مدارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سنگرهای علم را پاس بداریم جهاد شما درس خواندن و کوشش در این جهاد مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین سهرابی امام جمعه یزدان آباد گفت: سنگر علم و دانش همان سنگر دفاع مقدس است.

 

آیین نواختن زنگ مهر

 

به گزارش صدای زرند از یزدان آباد، مراسم نواختن زنگ بازگشایی مدارس و زنگ ایثار و مقاومت بمناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس یزدان آباد با حضور امام جمعه، بخشدار یزدان آباد و جمعی دیگر از مسئولین، فرهنگیان، خانواده شهدا و دانش آموزان برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین سهرابی امام جمعه یزدان آباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: سنگرهای علم را پاس بداریم جهاد شما درس خواندن و کوشش در این جهاد مقدس است.

 

 

امام جمعه یزدان آباد افزود: هفته اول مدارس را به دفاع مقدس اختصاص دهید، از یادگاران دفاع مقدس دعوت کنید تا خاطرات آن سال های دفاع مقدس را بازگو کنند و این خاطرات برای دانش آموزان جذاب و ماندگار خواهد بود.

 

 

حجت الاسلام سهرابی گفت: سنگر علم و دانش همان سنگر دفاع مقدس است.

 

 

در ادامه مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد با تجلیل از ایثارگران گفت: شما امید کشور هستید به والدین و معلمان احترام بگذارید; زندگینامه بزرگان علمی این مرز و بوم را مطالعه کنید; زندگی پروفسور حسابی را مطالعه کنید.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش به ارتقاء سطح علمی دیار کهن بیش از پیش کمک گردد.

 

 

 در پایان دانش آموزان با عبور از زیر قرآن و بدرقه مسئولین وارد کلاس شدند و اولین روز مدرسه را با نشاط و شور خاصی آغاز کردند.

 

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند: ابراهیم ایزدی یزدان آبادی