برخی مناطق روستایی کوهبنان فاقد پوشش شبکه‌های تلویزیونی است

فرماندار کوهبنان خواستار رفع عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی در برخی از مناطق روستایی شهرستان کوهبنان شد.

فرماندار کوهبنان خواستار رفع عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی در برخی از مناطق روستایی شهرستان کوهبنان شد.

 

محمدرضا مهدلو فرماندار کوهبنان

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، محمد‌رضا مهد‌لو فرماندار کوهبنان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد توزیع امکانات در تمام‌ مناطق کشور هستیم و صدا و سیما در این امر جزو پیشتازها است.

 
وی بیان داشت: در حالی که شبکه‌های اجتماعی با گسترش روز افزون در حال فعالیت هستند، اما صدا و سیما با کار حرفه‌ای خود توانسته پایدار بماند و گام‌های بلندی در عرصه‌های مختلف به ویژه فرهنگ بردارد‌.

 
مهد‌لو به برخی از مشکلات موجود شهرستان کوهبنان که نیاز به توجه ویژه صدا و سیما دارد، اشاره کرد و افزود: ۱۷ کیلومتر از جاده ارتباطی کوهبنان به مرکز استان تا کنون بازگشایی شده و با توجه به کوهستانی بودن جاده فعلی ضرورت دارد که با تخصیص بودجه‌های استانی و ملی این جاده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد‌.

 
وی خاطر‌نشان کرد‌: با توجه به وجود معادن زغال‌سنگ و گسل مشهور کوهبنان احداث ‌این جاده از ضروریات است و در صورت تکمیل آن و وقوع هر نوع حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان در راستای خدمت‌رسانی اقدام کرد.

 
مهد‌لو یاد‌آور شد‌: با توجه به اینکه چاه‌های آب شرب شهر کوهبنان در بالادست شهر در مسیر سیلاب‌ها و رود‌خانه قرار دارند، به منظور حفاظت آنها برنامه‌ریزی خاصی صورت گیرد که این مهم نیز نیاز به بودجه خاص دارد.

 
فرماندار کوهبنان به کم عرض بودن جاده ارتباطی کوهبنان به دهستان ده علی و شهرستان بافق و مرکز استان شهر اشاره کرد و خواستار رفع مشکل آب آشامیدنی دهستان ده علی‌، بهبود وضعیت کشاورزی این دهستان با حفر چاه‌، توجه بیشتر به آثار و ابنیه تاریخی روستا، بحث دیجیتال دهستان خرمدشت‌ و عدم پوشش شبکه‌های تلویزیونی در برخی از مناطق روستایی از جمله پشتکوئیه شد.

 
وی از مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز کرمان در‌خواست کرد در راستای پوشش شبکه‌های تلویزیونی توجه ویژه‌ای به شهرستان کوهبنان داشته باشد.

 
انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند : نامجو کوهبنانی