ضرورت حمایت همگان از تولید آثار هنری هنرمندان کوهبنان

مردم و مسولان باید با حضور گسترده خود در زمان اجرا به جامعه هنری شهرستان کوهبنان امید و دلگرمی بدهند و به هرحال از مردم و مسولان شهرستان انتظار می رود از گروه های فعال تئاتر حمایت جدی نمایند.

آثار هنری هنرمندان کوهبنان

 

صدای زرند – محمود جعفری : فرصتی دست داد تا برای تماشای تئاتر “درستکارترین قاتل دنیا” که کاری از “گروه تئاتر پرتو” به کارگردانی مسعود آبادیان و با بازی خیره کننده و قابل تحسین احسان نجفی و هنرمندی مسلم حسنخانی و زینب اسماعیلی هست به سالن امفی تئاتر اداره ارشاد کوهبنان بروم.

 

این نمایش فضایی کاملا متفاوت و داستانی پرهیجان دارد و داستان زندگی یک قاتل است که خواسته یا ناخواسته شانس با او همراه می شود و تمامی قتل هایش را به بهترین شکل انجام می دهد.

 

 

اما چیزی که موجب تاسف عمیق بنده گردید این بود که تعداد تماشاگران این تئاتر از انگشتان یک دست تجاوز نمی کرد و علیرغم تبلیغات گسترده در فضای مجازی از این تئاتر هیچ استقبالی نشده بود!

 

 

نمی دانم علت چیست که وقتی هنرمندان غیر بومی با گرفتن دستمزد میلیونی به کوهبنان می ایند مردم استقبال گسترده ای ازکار انها می کنند وسالن ارشاد جای سوزن انداختن نیست اما برای تماشای نمایش هنرمندان بومی شهرستان که رایگان هم هست هیچکس نمی آید براستی چرا مردم کوهبنان غریب پرست هستند!؟

 

 

هنرمندان کوهبنانی با کار در شرایط سخت نشان داده اند که به هنر برای ذات هنر علاقه دارند و به مسائل مالی در رده های بعدی فکر می کنند و بدون شک حمایت از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر سبب تقویت عرصه فرهنگ و هنر در شهرستان خواهد شد و مردم و مسولان باید با حضور گسترده خود در زمان اجرا به جامعه هنری شهرستان کوهبنان امید و دلگرمی بدهند و به هرحال از مردم و مسولان شهرستان انتظار می رود از گروه های فعال تئاتر حمایت جدی نمایند و با تعامل سازنده زمینه ارتقای کمی و کیفی این هنر اصیل را فراهم اورند و به یاد داشته باشند که هر چه حمایت ها جدی تر شود هنرمندان ما دل گرمتر می شوند و می توانند در سطح استان و کشور بدرخشند و برای کوهبنان که به بام فرهنگی استان مشهور هست افتخار بیافرینند.

 

انتهای پیام/

 

یادداشت از : محمود جعفری کوهبنانی