عدم وجود اداره آموزش و پرورش عمده ترین مشکل بخش یزدان آباد زرند

علی ایزدی، عضو شورای اسلامی یزدانشهر با اشاره به پیشینه فرهنگی یزدان آباد افزود: اولین مدرسه این بخش در سال ۱۲۹۷ در مرکز بخش تاسیس شد که منشاء تحول شگرفی در آن زمان بود لذا شایسته است مسئولین استان و شهرستان این مسئله را جدی بگیرند که این دیار کهن به جایگاه شایسته خود برسد.

Eizadi_YazdanAbadدر جلسه ای که با حضور جمعی از معتمدین و فرهنگیان بخش در محل بخشداری یزدان آباد برگزار گردید، مشکلات موجود و ساختار آموزشی این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، علی ایزدی عضو شورای اسلامی و فرهنگی بازنشسته در این جلسه گفت: عدم استقرار اداره آموزش و پرورش و نظارت مستمر بر معلمین و در نتیجه افت تحصیلی دانش آموزان شده است و خانواده ها علی رغم میل باطنی و بخاطر پیشرفت تحصیلی فرزندانشان مهاجرت نموده و با مشکلات عدیده در غربت مواجهه می شوند.

 

وی با اشاره به پیشینه فرهنگی یزدان آباد افزود: اولین مدرسه این بخش در سال ۱۲۹۷ در مرکز بخش تاسیس شد که منشاء تحول شگرفی در آن زمان بود لذا شایسته است مسئولین استان و شهرستان این مسئله را جدی بگیرند که این دیار کهن به جایگاه شایسته خود برسد.

 

در پایان آقای مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد، گفت: انشاءالله به همت مسئولین در دولت تدبیر و امید پیگیر این مسائل خواهم شد.

 

وی گفت: با همکاری همه شما سند توسعه بخش یزدان آباد را تدوین و بر اساس اولویت ها برنامه ریزی خواهیم کرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه مردم به ویژه نخبگان شاهد شکوفایی روز افزون این خطه از میهن عزیزمان باشیم.

 

شایان ذکر است مقرر گردید جلسات ماهیانه تشکیل تا موارد گوناگون تا حصول نتیجه ادامه یابد.

 

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی