یادداشتی درباره شهید جانباز حسین خالداری

شهید جانباز حسین خالداری دارای سجایای اخلاقی فراوانی بود به گونه ای که طی سی و پنج سال گذشته من با روحیات ایشان آشنا بودم فردی ولایت مدار، بسیجی، مهربان، صبور، مردم دار، دوست داشتنی، اهل مسجد و… بود.

shahid-khaldari-376x318شهید جانباز حسین خالداری از مردان مجاهد و مبارزی بود که در روزهای نخستین مبارزه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه با حکومت پهلوی در کنار ولایت و رهبری بود تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: ایشان از جمله کسانی بود که در روزهای اول انقلاب عکس حضرت امام را در بین عاشقان و ارادتمندان به رهبری توزیع می نمود و در حقیقت از افراد متعهد به نظام بود.

 

جانباز شهید خالداری در دوران دفاع مقدس هم با رها کردن شغل، دوری از خانواده را تحمل نمود و بارها با حضور در جبهه، عشق به رهبری و میهن عزیز ایران اسلامی را به اثبات رساند تا اینکه به درجه جانبازی نائل گردید.

 

ایشان در جبهه با اصابت ترکش های خمپاره دشمنان قطع نخاع گردید به گونه ای که سالیان متمادی فقط با استفاده از ویلچر قادر به حضور در جامعه بود اما در این سال ها صبر را پیشه کرد.

 

وی دارای سجایای اخلاقی فراوانی بود به گونه ای که طی سی و پنج سال گذشته من با روحیات ایشان آشنا بودم فردی ولایت مدار، بسیجی، مهربان، صبور، مردم دار، دوست داشتنی، اهل مسجد و… بود.

 

شهید خالداری قبل از جانبازی در مسجد جامع کوهبنان حضوری فعال داشت به گونه ای که هنوز من خاطرات شب های قدر و محرم آن سال ها را به یاد دارم.

 

جانباز شهید خالداری علاقه فراوانی به ورزش و ورزشکاران داشت به گونه ای که قبل از جانبازی با راه اندازی تیم والیبال به این رشته ورزشی جان تازه بخشید و افراد زیادی را جذب این رشته نمود.

 

تا اینکه این رزمنده مجاهد پس از سال ها صبوری در تاریخ بیست شهریور ماه نود و چهار به جمع دوستان شهیدش پیوست و در جوار قبور آنان آرام گرفت.

 

روحش شاد و یادش گرامی