لزوم حل بسیاری از مشکلات جامعه توجه به مسائل فرهنگی است

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با اعلام اینکه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را می توان حل و فصل نمود به شرط آنکه اول به زیرساخت های فرهنگی جامعه بعنوان یک ابزار لازم و ضروری نگاه مثبت نمود و در برنامه ریزها و برنامه نویسی ها به مسائل فرهنگی حتماً توجه شود.

IMG_9457

صبح نوزدهم شهریور ماه، احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند به اتفاق پرسنل و هنرمندان با احمد محمدی شهردار زرند دیدار داشت.

 

به گزارش صدای زرند، در این نشست رشیدی ضمن تبریک به محمدی به عنوان شهردار جدید زرند، ابراز خرسندی نمود که شاهد تغییر و تحول در سطح شهر باشیم.

 

وی با اعلام اینکه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را می توان حل و فصل نمود به شرط آنکه اول به زیرساخت های فرهنگی جامعه بعنوان یک ابزار لازم و ضروری نگاه مثبت نمود و در برنامه ریزها و برنامه نویسی ها به مسائل فرهنگی حتماً توجه شود.

 

در این جلسه تنی چند از هنرمندان ضمن تبریک به شهردار جدید زرند از وی خواستند با یاری و کمک و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهر باعث رونق این گونه فعالیت ها و کارها شوند و از این طریق به معرفی هنرمندان در سطح استان و حتی کشور کمک کنند.

 

در ادامه محمدی ضمن ابراز خوشحالی از حضور هنرمندان در شهرداری گفت: اینجانب مقوله فرهنگ و هنر را پایه و اساس در برنامه ریزی ها میدانم و همانطور خداوند باری تعالی تمامی پیامبران را برای فرهنگ (علم و حکمت) فرستاده است باید برای ساختن جامعه پویا ابتدا به مقوله فرهنگ پرداخته شود و در امور مسائل فرهنگی یک جامعه قرار داده شود.

                  

                  

انتهای پیام/