ممنوعیت بکارگیری اتباع غیر مجاز در شهرستان زرند

کمیسیون مهاجرین و اتباع بیگانه شهرستان زرند با حضور صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ومدیران دستگاههای اجرائی شهرستان در محل دفتر فرماندار زرند تشکیل شد.

صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: با توجه به برداشت پسته در سطح شهرستان زرند بکارگیری اتباع غیر مجاز در این شهرستان ممنوع است.

jalse-afaghene-ghirmojaz

 

به گزارش صدای زرند، صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در کمیسیون مهاجرین و اتباع بیگانه شهرستان زرند ضمن تشکر از ادارات شهرستان در خصوص همکاری با فرمانداری و جمع آوری اتباع غیر مجاز، گفت: متاسفانه با توجه به فصل برداشت پسته شاهد هجوم اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز در شهرستان می باشیم که در این خصوص همت مسئولین می تواند گره گشای این امر باشد.

 
وی گفت: یکی از دغدغه های مسئولین شهرستان تعدیل و اخراج افراد غیر مجازی می باشد که این امر نیز با همکاری ادارات ذیربط در حال انجام است.

 
معاون سیاسی واجتماعی فرماندار زرند از ممنوعیت بکارگیری هرنیروی غیر مجاز در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شهرندان با افراد خاطب برخورد جدی خواهد شد.

 
وی در ادامه خواستار کنترل ورود اتباع بیگانه به سطح شهر شد و گفت: نهادهای مربوطه باید با جدیت بیشتری نسبت به ورود و خروج اتباع بیگانه اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/