ادبیات سلطه با ادبیات انقلاب سازگار نیست

حجت الاسلام والمسلمین سهرابی افزود: ولایت در اسلام و شیعه خط قرمز ماست و ادبیات سلطه با ادبیات انقلاب سازگاری ندارد.

نماز جمعه این هفته بخش یزدان آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین سهرابی و با حضور کم نظیر مردم این دیار در جوار شهدا و امامزاده شهید بهاءالدین برگزارشد.

              

sz_yz00به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، امام جمعه یزدان آباد در خطبه های نماز جمعه با توجه به مناسبت های پیش رو گفت: وقتی سخن از همراهی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) پیش می آید حضرت علی (ع) می فرماید بهترین همراه من بسوی خدا حضرت زهرا (س) بودند.

              

حجت الاسلام والمسلمین سهرابی همچنین از زحمات و مجاهدت های آیت الله طالقانی و شهدای محراب تجلیل کرد.

              

امام جمعه یزدان آباد با اشاره به تذکرات رهبر عالیقدر انقلاب گفت: با توجه به ۲ انتخابات پیش رو در امسال مردم باید بیشتر حواسشان جمع باشد.

              

وی مجلس خبرگان را سنگر انقلاب و شورای نگهبان را بخشی مهم از نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: تضعیف شورای نگهبان تضعیف انقلاب و به نفع هیچکس نیست.

              

حجت الاسلام والمسلمین سهرابی افزود: ولایت در اسلام و شیعه خط قرمز ماست و ادبیات سلطه با ادبیات انقلاب سازگاری ندارد.

              

وی در این باره گفت: ادعاهای پوچ و بی اساس حقوق بشر، آزادی و خانواده و دیگر شعارهای پرطمطراق غربی با موازین اسلامی و انقلابی همخوانی ندارد.

              

سهرابی گفت: غربی ها خواهان دست کشیدن ایران از حمایت مردم مظلوم فلسطین، بحرین، یمن و دیگر ملل هستند و حمایت ما را حمایت از تروریست می دانند و حال آنکه خودشان با تمامی امکانات از تروریست ها حمایت می کنند.

              

امام جمعه یزدان آباد با تبریک افتتاحیه ها در هفته دولت به مردم از خدمات مسوولین در بخش یزدان آباد تجلیل کرد و افزود: با سفر معاون وزیر به بخش یزدان آباد آقای کرباسی از نزدیک با مشکلات مردم این خطه آشنا و اظهار امیدواری کرد این مشکلات در آینده با کمک معادن سنگ آهن مرتفع گردد

              

              
sz_yz01 sz_yz02 sz_yz03 sz_yz04 sz_yz05

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی