ورزش کوهبنان کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی دارد

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس گفت: از جمله مشکلات جامعه ورزش کوهبنان کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی است.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس گفت: از جمله مشکلات جامعه ورزش کوهبنان کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی است.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، دکتر حسین امیری نماینده زرند و کوهبنان در مجلس در نشست شورای ورزش شهرستان کوهبنان از توجه ویژه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان به بحث ورزش تقدیر کرد و گفت: جای بسی شکر است که در کنار توسعه اقتصادی شاهد توسعه ورزشی استان کرمان هستیم و این خود می‌تواند در راستای عدالت ورزشی و توسعه ورزش استان کرمان مفید باشد.

 
وی ابراز داشت: استعدادهای نهفته فراوانی در مناطق روستایی وجود دارد که جزو سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و بسیاری از آنان ناشناخته باقی مانده‌اند که شناسایی و فراهم کردن زمینه جذب آنان از وظایف دست‌اندرکاران ورزش است.

 
نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از جمله مشکلات جامعه ورزش کوهبنان را کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی دانست و افزود: شنا از جمله رشته‌هایی است که علاقمندان فراوانی در شهرستان کوهبنان دارد، اما ورزشکاران این رشته محل خاصی برای انجام این ورزش ندارند.

 
وی تاکید کرد: باید فکر اساسی در راستای استخر شنای کوهبنان صورت پذیرد و در حال حاضر بهترین راه حل مذاکره اداره ورزش و جوانان با آموزش و پرورش شهرستان و حمایت مالی از ساخت استخر شنای این مدیریت است.

 
امیری ابراز داشت: در دهستان جور سالن ورزشی در چند سال گذشته احداث شده، اما این سالن در حال تخریب است و نیاز به توجه ویژه دارد از طرفی چون این سالن به بخش خصوصی واگذار شده، جوابگوی هزینه‌ها نیست و سالن ورزشی ده‌علی نیز که در حال ساخت است باید در راستای نصب تجهیزات و کف‌پوش آن اقدام شود.

 
وی یادآور شد: تشکیل آکادمی‌های ورزشی در راستای عدالت ورزشی است و زمینه را برای شناسایی استعدادها فراهم می‌کند و باید به شهرستان کوهبنان که استعدادهای ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف دارد، نگاه کلان داشته باشیم و با افزایش تعداد آکادمی‌ها زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی را فراهم کنیم.

 
انتهای پیام/