توانمندی‌های زرند در رسانه ملی معرفی می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسانه ملی آمادگی دارد با همکاری مسئولان شهرستان در راستای معرفی توانمندی‌های زرند از تمام امکانات خود استفاده کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسانه ملی آمادگی دارد با همکاری مسئولان شهرستان در راستای معرفی توانمندی‌های زرند از تمام امکانات خود استفاده کند.

shora-Farhangi2

 

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، ابوالحسن صادقی‌جهانی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دو ماموریت به صدا و سیما محول کردند که یکی هدایت افکار عمومی و دومی مدیریت فرهنگ عمومی است.

 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان داشت: رسانه ملی توجه ویژه‌ای به این دو موضوع دارد و نگاه متوازن و متعارف و جامعه‌نگر از دغدغه‌های این رسانه ملی است.

 
وی افزود: صدا و سیما در حوزه خبر افکار عمومی را هدایت می‌کند و در حوزه تولید، همبستگی و انسجام ملی، رویکرد اصلی رسانه ملی است و در تولید برنامه بدون در نظر گرفتن جغرافیا به انسجام ملی می‌اندیشیم.

 
صادقی‌جهانی عنوان کرد: در بعضی مواقع کار جبهه‌ای نمی‌کنیم کار جزیره‌ای می‌کنیم که این آسیب‌زا است و همه ما باید به گونه‎ای عمل کنیم که راندمان کاری ما افزایش پیدا کند و ما را به اهداف معین شده نظام در حوزه‎های مختلف نزدیک‎تر کند.

 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در تولید برنامه و خبر در شهرستان زرند را با اهمیت دانست و گفت: در برنامه‌های فرهنگی هم‌افزایی نتیجه تاثیرگذاری دارد و برنامه‌ها دارای برند اثرگذار می‌شوند.

 
صادقی‌جهانی گفت: رسانه ملی آمادگی دارد با همکاری مسئولان شهرستان در راستای معرفی توانمندی‌های شهرستان زرند از تمام امکانات خود استفاده کند.

 
وی تصریح کرد: کار در عرصه هویت ایرانی اسلامی و توجه ویژه به یادواره‌های شهدا از وظایف ذاتی مرکز کرمان است و باید مناسبت‌ها را یک فرصت بدانیم.

 
انتهای پیام/