مسیر دو بانده کرمان – زرند تکمیل می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بهره برداری کامل از مسیر دو بانده کرمان – زرند در آینده نزدیک انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بهره برداری کامل از مسیر دو بانده کرمان – زرند در آینده نزدیک انجام می شود.

 

Jadeh

 

به گزارش صدای زرند، خداداد مقبلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود ۱۶ کیلومتر از کل این مسیر باقی مانده که ۱۰ کیلومتر آن آسفالت شده و آماده است.

 

 
وی بیان کرد: در شش کیلومتر باقی مانده از این ۱۶ کیلومتر ایجاد یک دستگاه پل نیاز است که حتما باید انحراف مسیر داشته باشیم.

 
وی گفت: برای این انحراف مسیر جابجایی چند تیر برق داریم که هماهنگی ها را با اداره برق انجام داده ایم و بخشداری چترود باید پیگیر کار باشد.

 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: اگر این جابجایی انجام شود ما می توانیم تا دو ماه دیگر این مسیر و شاید زودتر بهره برداری کامل از این مسیر را داشته باشیم.

 
وی اظهار کرد: به دلیل تصادفات زیاد در جاده کرمان به زرند هر دو باند مسیر رفت و برگشت این جاده کرمان را کنار کوه بردیم و از میان روستاها عبور نمی کند.

 
مقبلی گفت: ولی به دلیل آنکه تامین مالی نشده ایم فعلا یک باند را کنار کوه راه اندازی کردیم و باند برگشت از بین همان روستاها می گذرد اما در آینده به سمت کوه می رود.

 
وی افزود: باز شدن کامل باند رفت جاده کرمان به زرند تاثیر بسیار خوبی در کاهش تصادفات و کاهش زمان و سوخت خواهد داشت.

 
وی بیان کرد: طول کل این مسیر ۸۵ کیلومتر است که در ۱۶ کیلومتر باقیمانده در هر کیلومتر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: همچنین به ازای هر کیلومتر این مسیر در سنوات گذشته ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

انتهای پیام/