سه افتتاح در بخش یزدان آباد زرند به مناسبت هفته دولت (+تصاویر)

۳ طرح کشاورزی، دامی و تثبیت شن در بخش یزدان آباد. بهره برداری از اولین پروژه آبیاری با فشار کم با استفاده از لوله های ماکارونی در بخش یزدان آباد.

به مناسبت هفته دولت و همزمان با میلاد مسعود هشتمین ستاره آسمان ولایت و امامت علی بن موسی الرضا (ع)، ۳ طرح کشاورزی، دامی و تثبیت شن در بخش یزدان آباد با حضور آقایان صفی زاده معاون فرماندار و مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد و برخی دیگر از روسای ادارات زرند و بخش یزدان آباد به بهره برداری رسید،

              

به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، امروز و همزمان با میلاد علی بن موسی الرضا (ع) کلینک و مرکز مایه کوبی دامپزشکی با اعتبار سیصد میلیون ریال، پروژه آبیاری با فشار کم فشار با استفاده از لوله های ماکارونی با اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون ریال از طریق بخش خصوصی و پروژه تثبیت شن با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون ریال در این بخش مورد بهره برداری قرار گرفت.

              

لازم به توضیح است که طرح آبیاری با فشار کم با استفاده از لوله های ماکارونی اولین بار در کشور به مرحله بهره برداری رسیده است.

 

              
Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df01 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df02 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df03 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df04 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df05 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df06 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df07 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df08 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df09 Haft3eDolat_YazdanAdad_SZ_df10