۱۲ طرح عمرانی خدماتی در زرند افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت، بهره‌‌برداری از ۱۲ طرح عمرانی خدماتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۸ میلیارد ریال در زرند آغاز شد.

ظهر امروز و هم‌زمان با هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۳۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، ۱۲ طرح عمرانی، مخابراتی، کشاورزی، برق‌رسانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

 

Eftetahبه گزارش صدای زرند، به نقل از خبرگزاری فارس، حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: طرح تولید ورمی کمپوست گیاهی با هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ظرفیت یک‌هزار تن کود ارگانیک برای چهار نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

 

وی با اشاره به افتتاح طرح تولید خوراک دام با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ظرفیت هشت تن و اشتغالزائی برای پنج نفر افزود: طرح هادی روستاهای تقی‌آباد و حمیدیه با هزینه ۳ میلیارد ریال در قالب ۲۰ هزار و ۴۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت افتتاح شد.

 

خنجری با اشاره به افتتاح سالن چندمنظوره روستای علی‌آباد با مساحت ۵۰۰ متر و اعتبار یک‌میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال بیان داشت: دو طرح اصلاح افت ولتاژ در قالب اجرای ۵۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و هزینه ۶۶۰ میلیون ریال نیز افتتاح شد.

 

وی به افتتاح طرح افزایش مرکز مخابراتی شماره یک زرند با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال گفت: طرح آسفالت معابر روستاهای علی‌آباد و حمیدیه با هزینه ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام و بهره‌برداری شد.

 

فرماندار زرند از آغاز اجرای فاز اول باند دوم کمربندی غربی شهر زرند به طول ۲.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، آغاز اجرای طرح هادی شهرک روستای حمیدیه با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 

 

انتهای پیام/