شهرداری زرند برای ورود سرمایه گذار فرش قرمز پهن می کند

مهندس محمدی شهردار زرند در اولین جلسه شورای معاونین و مسئولین دوایر شهرداری گفت: شهرداری زرند برای ورود سرمایه گذار فرش قرمز پهن می کند.

مهندس محمدی شهردار زرند گفت: شهرداری زرند برای ورود سرمایه گذار فرش قرمز پهن می کند.

به گزارش صدای زرند، در اولین جلسه شورای معاونین و مسئولین دوایر شهرداری با اعلام مهندس محمدی شهردار زرند تشکیل کارگروه فنی و مهندسی – کارگروه کنترل پروژه و کارگروه ایمنی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 
وی در ابتدای جلسه با تشکر از ابراز لطف کارکنان شهرداری ابراز امیدواری نمود که بتوان با همدلی قدمهای خوبی را برای شهرداری برداشت.

 
ایشان با تشکر از خدمات یزدانپناه در مقام سرپرستی ، وی را از دوستان دیرین خود معرفی نمود و گفت: قطعا در این دوران همه معاونین و کارکنان شهرداری کوشا بوده اند.

 
مهندس محمدی با اشاره به عدم وجود سرانه استاندارد جمعیتی در مساحت شهر و گستردگی بی رویه شهر این معضل را جدی دانست که باعث کاهش درآمد و ارائه خدمات بی نتیجه را برای شهرداری در پی خواهد داشت.

 
منتخب شورای اسلامی شهر جذب سرمایه گذار را راه نجات شهرداری دانست و با اتکا به گفته استاندار محترم تاکید نمود که شهرداری برای ورود سرمایه گذار فرش قرمز پهن می کند.

 
شهردار زرند در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل کمیته صدور خدمات فنی و مهندسی را ضروری دانست تا بتوان با ایجاد تعامل با نهادهای دولتی و غیر دولتی زمینه ایجاد درآمد پایدار را برای شهرداری به ارمغان اورد.

 
وی همچنین به منظور سرعت بخشیدن و نظارت بر حسن اجرای کار در پروژه های شهرداری تشکیل هر چه سریعتر کارگروه کنترل پروژه و ایمنی را در دستور کار قرار داد. وی در این رابطه با معرفی مدیران این کمیته ها از آنها خواست تدوین برنامه های مذکور را تا هفته آینده انجام نمایند.

 
مهندس محمدی با اشاره به اینکه هیچ اراده ای بر تغییر مدیریتی در مجموعه های شهرداری وجود ندارد از مسئولین و مدیران قسمت های مختف شهرداری خواست تا با برنامه ریزی و تعیین اهداف و چشم انداز حوزه تحت امر در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت همراه و همگام مدیریت مجموعه باشند.

 
ایشان در پایان با درخواست این نکته که مجموعه پرسنل شهرداری بدور از جنجال های سیاسی و با تعامل و احترام به همه سلایق به فکر خدمت به شهروندان باشند و شهرداری جایی نیست که به تنهایی بتوان آن را اداره نمود پس باید همه در کنار هم برای یک هدف مشترک یا علی بگوییم.

 

 

shahrdari-zarand_02

shahrdari-zarand_01

 

انتهای پیام/